Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het EVO magazine topic
Collapse
X
-
Guest repliedblijft toch wel mijn favoriete magazine
-
Guest repliedVolgend nummer ziet er goed uit!
Leave a comment:
-
Guest repliedIk heb de Long termer Nissan GTR van EVO gespot am ring:
Leave a comment:
-
10.40 de laatste keer. Maar veel van hun artikels staan ook op hun site.
Leave a comment:
-
Wat me wel stoort is de prijs van +11 EUR (ik koop het steeds op Duitse luchthavens, wat is de prijs eigenlijk in BE?) tegenover de 4,4 GBP die ik vorige week in London betaalde...
Maar niets plezanter dan EVO op de vlieger
Een abo zou idd een besparing zijn...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDaar erger ik mij ook aan, in plaats van een gefundeerde mening over de auto te geven, komt het meestal neer op 'wauw, deze vinden we op de redactie er erg vet uitzien'. Om dat te lezen wil ik geen €5 betalen.
"Sjonge, wat een dikke kont heeft deze wagen! Erg lekker!"
"De nieuwe GT3 ziet er niet alleen goed uit, maar hij gaat ook errug-hard."
boeiend.
Leave a comment:
-
Guest repliedDaar erger ik mij ook aan, in plaats van een gefundeerde mening over de auto te geven, komt het meestal neer op 'wauw, deze vinden we op de redactie er erg vet uitzien'. Om dat te lezen wil ik geen €5 betalen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenen zo arrogant (allee de NL-versie toch)
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenDa's waar. Top Gear Magazine vind ik zo druk, ik kan daar geen minuut in lezen of ik kom al zot
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenIk heb de laatste evo toch nog kunnen bemachtigen, zus zat in Londen en heeft het dan maar meegenomen voor me van daar. 'k Ga wel eens checken voor een abo denk ik. Ik ontdek evo nu pas, na jarenlang Top Gear Magazine UK gelezen te hebben. Kwaliteitsmagazine die evo!
Leave a comment:
-
Ik heb de laatste evo toch nog kunnen bemachtigen, zus zat in Londen en heeft het dan maar meegenomen voor me van daar. 'k Ga wel eens checken voor een abo denk ik. Ik ontdek evo nu pas, na jarenlang Top Gear Magazine UK gelezen te hebben. Kwaliteitsmagazine die evo!Last edited by 3000; 29/07/2009, 19:06.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenTIP:
je kan die door je eigen krantenwinkel laten bestellen,
gewoon een "oud" nummer tonen voor hun bestelnummers te laten noteren
en dan kan je die vanaf de volgende maand "om de hoek" afhalen
Leave a comment:
-
Guest repliedTIP:
je kan die door je eigen krantenwinkel laten bestellen,
gewoon een "oud" nummer tonen voor hun bestelnummers te laten noteren
en dan kan je die vanaf de volgende maand "om de hoek" afhalen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten...die grote krantenwinkel in het begin van de Langestraat of die op 't Zand.
Leave a comment:
-
Guest repliedIk ben op zoek naar nummer 96, kan iemand mij daarbij helpen? In ruil heb ik een nagelnieuwe nummer 97...
Leave a comment:
-
Binnenkort eens kijken naar de twee winkels die je zegt, anders zou ik een abonnement ook nog wel overwegen...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenIMS Brugge stopt er mee.
Weet er iemand waar ik Evo in de streek van Brugge nog kan verkrijgen?
Ik ben geabonneerd. Heeft alleen maar voordelen: scheelt in prijs, exclusieve covers en altijd netjes in een plasticje in je brievenbus.
Ik weet het niet zeker, maar je zou best eens proberen in die grote krantenwinkel in het begin van de Langestraat of die op 't Zand.
Leave a comment:
-
IMS Brugge stopt er mee.
Weet er iemand waar ik Evo in de streek van Brugge nog kan verkrijgen?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten1) in die grote boekhandel in de zonnestraat
2) in die zelfs nog veel grotere boekhandel op de hoek van de Brugse Steenweg en de Brugse Poort aan de ring
3) in de ongeveer even grote boekhandel op het einde van de Wondelgemstraat (de Brug)
4) in de boekhandel aan het begin van de Brusselse Steenweg in Ledeberg
Meer ken ik er niet
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenheeft er iemand een idee waar evo te koop is in de buurt van gent?
2) in die zelfs nog veel grotere boekhandel op de hoek van de Brugse Steenweg en de Brugse Poort aan de ring
3) in de ongeveer even grote boekhandel op het einde van de Wondelgemstraat (de Brug)
4) in de boekhandel aan het begin van de Brusselse Steenweg in Ledeberg
Meer ken ik er niet
Leave a comment:
Leave a comment: