Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Car wash oplossing regio Antwerpen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

de X5 van de mama van mijn vriendin kan niet in die softwash in Brugge, achterbanden zijn te breed

Porker geraakt ook niet door een wasstraat omdat zijn spel te laag hangt
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      de X5 van de mama van mijn vriendin kan niet in die softwash in Brugge, achterbanden zijn te breed

Porker geraakt ook niet door een wasstraat omdat zijn spel te laag hangt
      Ja dat doet mij eraan denken. als je laagprofielbanden hebt kunnen je velgen wel eens mooi beschadigd uit de carwash komen van die geleiders

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Ja dat doet mij eraan denken. als je laagprofielbanden hebt kunnen je velgen wel eens mooi beschadigd uit de carwash komen van die geleiders
        ook al waar .. ik geloof dat caractère dat nog gehad heeft
        zolang je velgen niet uit je banden komen is er normaalgezien geen probleem .. maar ja .. je kan moeilijk telkens een foto nemen van al je velgen vooraleer je in de carwash rijdt
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichten
          Geen hoesting en vooral geen tijd om mijn wagen zelf te wassen.
          Kent er iemand een car wash oplossing in regio antwerpen die proper en vooral krasvrij werkt?
          de anac op de noorderlaan vind ik de beste van de 4 die ik bezocht, ik ga er niet met een vergrootglas op liggen maar veel krassen zie ik niet

fantastisch goeie stofzuiger ook achteraf

Comment

heb ik ook al veel zitten denken , als ik zo die veels te stoere gasten m'n instructies zie negeren omdat ze zogezegd de maat van hun auto kennen (piep, wring, schuur, piep wring)

Comment

Maat van mij heeft ook zijn velg beschadigd met het inrijden van en carwash. Geen verhaal uiteraard (en dat terwijl iemand van daar het zag gebeuren).

Ik ben ooit 1x door een carwash gereden. Hij was proper op de meeste plaatsen, bijna droog toen ik buiten reed, ... . Niet echt voor herhaling vatbaar maar het was een noodgeval

Moet ook altijd lachen als mensen beginnen over de "wax-behandeling" bij carwashes

Ik kan zo bij een Saab zeggen of hij altijd naar de carwash is geweest of niet. Als het embleem afschilfert of volledig zilver is dan heb je prijs. Zegt genoeg over de agressie van zo'n installaties...

Mij zie je daar niet. Een goed onderhouden auto kan je in 1h voleedig perfect binnen en buiten poetsen en dan is ie wel proper en droog
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                ook al waar .. ik geloof dat caractère dat nog gehad heeft
                zolang je velgen niet uit je banden komen is er normaalgezien geen probleem .. maar ja .. je kan moeilijk telkens een foto nemen van al je velgen vooraleer je in de carwash rijdt
                inderdaad ... die geleiding gebeurt automatisch en hup, opeens begon da te schuren en ja ... dikke krassen ...
                2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Voor mij kort en bondig: NOOIT CARWASH!!!

Ik heb ooit nog maar 1 keer een carwash vanbinnen gezien en dat was als passagier.

Comment

Mijn vader gaat vaak naar Car-Wash "Het Rondpunt" in Roeselare, daar doen ze alles zoals het moet vooraf afspuiten enzo...
                    En wij hebben dan nog eens laag profiel ook nog geen schade ondervonden door de car-wash...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                      Mijn vader gaat vaak naar Car-Wash "Het Rondpunt" in Roeselare, daar doen ze alles zoals het moet vooraf afspuiten enzo...
                      En wij hebben dan nog eens laag profiel ook nog geen schade ondervonden door de car-wash...
                      Wat is: alles zoals het moet voor jou?

Comment

Hier ook...nooit geen carwash voor mijn Cupraatjen....wordt 2 tot 3 maal per week gereinigd met Meguiar soft car gel en in de (zware) wintermaanden in een self car wash met kalkvrijwater afspuiten onder hoge druk...voor het wegenzout dat is het zowat....

Comment

Working...
                        X