Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke webshop bestaan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iemand die weet of de producten van Meguiar's deftig zijn?

meer bepaald deze: http://nl.meguiars.be/product/238/Ho...Wheel-Cleaner/

werk momenteel op project bij 3M en dat is een van hun merken en kan dit kopen voor 11 euro ipv 17
    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Kopen !
      Megs is zeker niet slecht , het staat eerder bekend als zijnde "duur" tegenover andere merken die zeker zo goed en zelfs beter zijn .....
      Vooral op gebied van polijsten en pads hebben ze zeer goede produkten .

Comment

• Megs is inderdaad niet slecht, maar overpriced. Het is een gekende naam, en vaak het eerste merk dat men probeert als men begint met detailling (wegens redelijk makkelijk verkrijgbaar, en veel marketingcampagnes). Dat prijsaspect is vooral typisch voor België, in de UK koop je Meguiars gewoon in de lokale Halfords, voor normale prijzen.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• ik kan ze wel kopen voor jullie als het moet in de 3M shop hier opt eerste - lol.
          Morgen eens achter gaan, volgens de handleiding = spuiten - 15 seconden laten - afspoelen.

Kan toch niet gezond zijn als product ... moet men handen zelf niet vuil maken ...
          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Voor die prijs kun je het zeker wel kopen,maar zoals er al gezegd is veel alternatieven voor een leukere prijs (tov oorspronkelijke megs prijs dan)
            Kwestie wheel cleaners heb ik niet echt in mijn *collectie* gezien mijn velgen zeer regelmatig gewassen worden.
            En dan volstaat wassen met een normale autoshampoo meer dan voldoende en bescherming natuurlijk.
            Uitzonderlijk gebruik ik eens de sonax wheelcleaner is ook een enorm goed spul,maar prijs is ook niet echt cheap (tov andere mogelijkheden dan).

Comment

• hey bjorn, van waar haal je die sonax wheelcleaner?

op diverse fora zie je ook dat vss producten van sonax erg goed zijn bv hun nieuwe QD.

Comment

• Vooral hun alcantara-produkt😄

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                  Vooral hun alcantara-produkt
                  Is dat als grap bedoeld of serieus ?

Comment

• Gezien de smiley... Is het ironisch bedoeld

Maar eigenlijk is het niet om mee te lachen, als je het verhaal van die gast met zijn Audi S8 leest

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

• dat verhaal ken ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                        dat verhaal ken ik niet
                        Google even op "Sonax alcantara S8" het verhaal staat op verschillende fora

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                          Gezien de smiley... Is het ironisch bedoeld
                          Sorry, de smiley kwam er bij mij niet op. Staat er al een kruisje

Comment

• Een diepdroevig dierenverhaal... Met een absoluut on-clientvriendelijke reactie van producent en invoerder

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

• Die sonax is idd een buitenbeentje idd ,heb het gelezen.
                              Maar de wheelcleaner is prima materiaal en heeft al genoeg positieve feedback gekregen.
                              Ben hem zelf gaan kopen,omdat de feedback op de detailfora zo goed was.

@ wout rs : ik heb hem in de lokale autowinkel gekocht (autoonderdelen oid) die hebben ze meestal trouwens.
                              Meeste webwinkels in detailspullen hebben ze ook gewoon hoor.
                              Vb :http://www.waxworld.nl/shop/index.ph...ucts_id=100372

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Sorry, de smiley kwam er bij mij niet op. Staat er al een kruisje
                                Hier een vierkantje ipv een smiley......ik kende dat verhaal al van dat interieur.....

Comment

• Net eens het verhaal doorgeleven, amai dit wil je niet tegenkomen.

Best even dus alle producten op een klein onopvallend teststukje uitproberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                    Net eens het verhaal doorgeleven, amai dit wil je niet tegenkomen.

Best even dus alle producten op een klein onopvallend teststukje uitproberen
                                    Staat op de meeste detail producten ook op hoor,zeker interieur spullen (heb het nu niet over sonax specefiek,maar andere merken)
                                    Velgenreiniger hoef je u alvast geen zorgen voor de maken,is prima spul .

Comment

• Om toch maar ff voort te gaan in die "belachelijke titel " (welke webshop-bestaan ) : 27 05 2013 :

Vandaag en nog tot middernacht : 15 % korting bij carclean.nl.........'t is de moment dus voor een bestellingske

bijna vergeten : de code = Zon15

Comment

• Bb carcare had 2 weken terug nog een 50 % actie op veel producten van chemical guys en smartwaxx.
                                        Heb daar dan ook maar wat besteld voor dat geld kan je het niet laten,ookal had ik niets nodig
                                        Klein maar schattig

Comment

• Autopflege Online Shop - riesiges Sortiment für Autoaufbereitung + Autowäsche TOP Markenhersteller günstig bestellen - jetzt entdecken bei Lupus Autopflege

ziet er me ook een zeer degelijke site uit,
                                          maar zeer compleet gamma van vertegenwoordigde merken.
                                          Zal eens kijken als ik eens een wat grotere bestelling nodig heb om hier eens wat aankopen te doen.

Zie ook dat de meeste producten wat goedkoper zijn dan bv bij carclean maar je moet wel meer bestellen voor gratis levering.
                                          Last edited by ; 30/05/2013, 12:18.

Comment

Working...
                                          X