Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gaat de goeie kant uit.
    Benieuwd of er nog een kleinere vierzitscabrio komt. Enfin, het kan amper anders. En dan nog allicht op basis van de CLC. Ik denk dan wel dat de CLC, die uiteindelijk maar een uitgebreide facelift is, binnen een jaar of drie zal worden vervangen door iets compleet nieuws. Als daar dan ook een cabrio-versie van komt, is het niet meer dan logisch dat de CLK wordt afgevoerd t.v.v. een E Coupé en Cabrio.
    Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar het zou het modellengamma van het merk met de ster er alleszins weer een stuk eenvoudiger op maken.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

AMG pack
      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Met AMG-pack komt het in orde. Enkel nog wat grotere velgen en liefst van een ander design dan van de C...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
          qua lijn doet da mij precies denken aan de passat cc
          nix mis met die passat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            De lijn lijkt me wat gekunsteld thv de achterruit
            Dat was ook 't eerste wat in me opkwam, knullig achterruitje. Hopelijk komt dat goed...

Ze hadden allemaal beter bij 'n stoffen dak gebleven. Een 4-zits cabrio valt niet eleganter te stylen dan met een stoffen dak, en geen enkele 4-zits coupé-cabriolet (ook de '3 cabrio en de C70 niet) heeft al 't tegendeel bewezen imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
              op de voorgaande foto's zie je 4 schakelaars voor de ruiten. ik vermoed dat er achter die afdekking ook nog glas zit, maar glas dat blijft staan. al de rest gaat mooi weg.

ofwel is het natuurlijk pure trucage en is die verdikking ook gekleefd om te misleiden.
              Want het achterste driehoekje zit op dezelfde hoogte als het glas en is wel heel glad.
              Mij lijkt die uitleg vreemd, 'k vind 't stijlmatig alvast een minder goeie beslissing, 't zou enkel maar knap zijn als de ruit door gaat tot in de punt. Maar 'k zie daar wel technisch gezien moeilijkheden opduiken, om die ruit dan nog helemaal te kunnen laten verzinken tot onder de gordellijn...

Comment

• Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Nie mis. Doet mij enorm hard denken aan de CL.

Comment

• Led's mogen er al af.
                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                              Led's mogen er al af.
                              van mij ook, wat een belachelijkheid

Comment

• Citaat autotelegraaf:
                                De auto, hier getoond op foto´s van de website Autowereld.com, lijkt een inklapbare hardtop te krijgen, maar dat is een grapje van de autofabrikant. Het merk wil het publiek voor de gek houden en ondertussen polsen hoe er op zo´n inklapbare hardtop wordt gereageerd. Mercedes vindt zo´n metalen vouwdak niets voor een vierpersoons model. Het gaat ten koste van een fraai lijnenspel en de bagageruimte.

http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?newsid=2751740

----------------------------------
                                Als ik die foto zo bekijk zouden ze wel eens gelijk kunnen hebben.

Comment

• Ik hoop het ook ten stelligste!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Ik hoop het ook ten stelligste!
                                    dito :-)

Comment

Comment

• kvind hem niet echt sportief. Eerder naar de lomke kant toe De enigste mercedessen die ik nog mooi vind zijn de C en de CL (S ook nog een beetje).

Comment

Dat ze die ster dan maar veranderen tot een propellor

Comment

Working...
                                          X