Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes SL
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDat is de SLC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDat is de SLC
SL
SL AMG
SL AMG Black Series
SL AMG Signature Series
En die SLC is dus de Signature Series van de SL.
Bij de CLK is het al beter duidelijk, aangezien ze daar allemaal al gelanceerd zijn.
CLK
CLK 63 AMG
CLK 63 AMG Black Series
CLK-DTM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten4 plaatsen?
dit werd mss al gezegd maar tis wel merkwaardig
die achterbank in onze SL is ZEEEEEEKER niet gemaakt om op te zitten
das zon hard stuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichteneuhm, met die cls-lichten
effe wachten op betere foto's eer ik een mening geef, maar deze SL is een van de prachtigste auto's die rondbollen ( die wordt maar niet ouder)
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenEen ding staat vast...
Een keer dat de camouflage gaat verdwijnen, gaat er zich een pracht van een SL tonen...
De facelift gaat absoluut geslaagd zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenDe voorkant gaat volgens mij totaal niet bij de achterkant passen imo.
Comment
-
Een front gebaseerd op de SLR/SLK en de CLS? Laat maar.
Ze hadden idd beter meteen een volledig nieuwe SL uitgebracht, want een modern front gaat totaal niet bij die wagen passen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenEen ding staat vast...
Een keer dat de camouflage gaat verdwijnen, gaat er zich een pracht van een SL tonen...
De facelift gaat absoluut geslaagd zijn.
Ik ben al die configuraties van die ronde koplampen ondertussen ook kotsbeu gezien. Het valt op dat Mercedes gaat afstappen van die ronde koplampen. Ik vind het alleszins een goede beslissing.
De vorige SL is er 13 jaar geweest en heeft verschillende facelifts gehad. Toch is elke versie van deze reeks nog zeer knap. Een SL is nu éénmaal een legendarische wagen en moet voor mij niet onderdoen voor de 911. De huidige SL is er nog geen 6 jaar, dus is zeker nog niet toe aan een volledig nieuw model.
De nieuwe styling van de uitlaten zullen we in de toekomst op meer modellen gaan zien bij Mercedes. Ook op de eerste spypics van de CLS zijn deze uitlaten te zien.
Ik ben alvast benieuwd naar deze nieuwe versie van de SL. Het zal een verbetering zijn van een reeds perfecte wagen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment