Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes SL

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Dat is de SLC
    Die mening deel ik 100%

Comment

Dat is de SLC
      Verwarring dus omdat het er ook al over ging op pagina 13...

Comment

Dat is de SLC
        Idd, wel gek dat ze zelf zeggen dat er een hierarchie is.

SL
        SL AMG
        SL AMG Black Series
        SL AMG Signature Series

En die SLC is dus de Signature Series van de SL.

Bij de CLK is het al beter duidelijk, aangezien ze daar allemaal al gelanceerd zijn.

CLK
        CLK 63 AMG
        CLK 63 AMG Black Series
        CLK-DTM

Comment

• Nog effe wachten...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 4 plaatsen?

4 plaatsen?
            dit werd mss al gezegd maar tis wel merkwaardig
            die achterbank in onze SL is ZEEEEEEKER niet gemaakt om op te zitten
            das zon hard stuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
              4 plaatsen?
              dit werd mss al gezegd maar tis wel merkwaardig
              die achterbank in onze SL is ZEEEEEEKER niet gemaakt om op te zitten
              das zon hard stuk
              Neen hoor.. De stoel langs de bestuurderszijde is naar voren geklapt, en de passagiersstoel naar achteren. Heeft temaken met gezichtsbedrog vermoed ik.

Comment

• euhm, met die cls-lichten

effe wachten op betere foto's eer ik een mening geef, maar deze SL is een van de prachtigste auto's die rondbollen ( die wordt maar niet ouder )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                  euhm, met die cls-lichten

effe wachten op betere foto's eer ik een mening geef, maar deze SL is een van de prachtigste auto's die rondbollen ( die wordt maar niet ouder )
                  Vind ik ook, ik vind de huidige SL echt een pracht om te zien.. Ben benieuwd naar de face-lift en hoop dat ze er niet teveel aan veranderen!

Comment

• Mercedes SL

Denk toch dat deze facelift zeer geslaagd gaat zijn! Had er ook zeer veel schrik voor maar de twijfel begint bij mij weg te ebben na het zien van de laatste foto's! Ziet er echt knap uit...

Comment

• Comment

• Bron + extra foto's: http://www.autorevue.cz/Bleskovky/Me...7/default.aspx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Doet me denken aan Porsche-uitlaten

Comment

• Een ding staat vast...

Een keer dat de camouflage gaat verdwijnen, gaat er zich een pracht van een SL tonen...

De facelift gaat absoluut geslaagd zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                              Een ding staat vast...

Een keer dat de camouflage gaat verdwijnen, gaat er zich een pracht van een SL tonen...

Ben ik nog niet zo van overtuigd dat het een pracht van een kar zal zijn. Ie kan volgens mij nooit mooier worden zonder die ronde koplampen. En hopelijk veranderen ze die Porsche-achtige uitlaten ook nog. Ik vrees ervoor dat deze SL al z'n elegantie gaat kwijtspelen.

Comment

• De voorkant gaat volgens mij totaal niet bij de achterkant passen imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                                  De voorkant gaat volgens mij totaal niet bij de achterkant passen imo.
                                  Idd, nieuwe lichten vooraan met een "oude" achterkant

Comment

• In feite is dit niks anders dan een grondige facelift?? (letterlijk dan)

Comment

• In plaats van al die nutteloze modellen te maken hadden ze beter hun geld in een volledig nieuwe SL gestoken!

Comment

• Een front gebaseerd op de SLR/SLK en de CLS? Laat maar.
                                        Ze hadden idd beter meteen een volledig nieuwe SL uitgebracht, want een modern front gaat totaal niet bij die wagen passen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                                          Een ding staat vast...

Daar ben ik het ook volledig mee eens.

Ik ben al die configuraties van die ronde koplampen ondertussen ook kotsbeu gezien. Het valt op dat Mercedes gaat afstappen van die ronde koplampen. Ik vind het alleszins een goede beslissing.

De vorige SL is er 13 jaar geweest en heeft verschillende facelifts gehad. Toch is elke versie van deze reeks nog zeer knap. Een SL is nu éénmaal een legendarische wagen en moet voor mij niet onderdoen voor de 911. De huidige SL is er nog geen 6 jaar, dus is zeker nog niet toe aan een volledig nieuw model.

De nieuwe styling van de uitlaten zullen we in de toekomst op meer modellen gaan zien bij Mercedes. Ook op de eerste spypics van de CLS zijn deze uitlaten te zien.

Ik ben alvast benieuwd naar deze nieuwe versie van de SL. Het zal een verbetering zijn van een reeds perfecte wagen...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X