Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Concept Gran Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zeer knap!

Comment

Dit is de eerste keer dat ik een BMW van de eerste moment prachtig vind.

Comment

Echt zéér geslaagd!
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Comment

Er is iets mis met de belichting van bovenstaande foto's, ofwel is die kleur dof en futloos.

Comment

Laat maar komen. BMW is goed bezig.....
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

owla...een nieuwe kanshebber

Comment

topic verplaatst en titel aangepast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    Iets tussen een 6 en een 7 in, very nice!!
                    Arme bmwmb
                    Arme BMWMB...? Ik zou niet weten waarom. Ik vind de 7 superknap. Uiteindelijk is een 7 een grote limousine die eerder statig dan sportief moet zijn. De huidige 7 is een combinatie van beide.

Persoonlijk vind ik dit een prachtig ontwerp voor een meer dynamische wagen. Ik denk dan eerder aan de BMW die nu eerder een saai ontwerp heeft. Ze hadden beter de 5 wat meer op deze Gran Coupé laten gelijken.

Ik betwijfel het dat deze wagen echt in productie zal gaan. Wel verwacht ik dat stijlelementen in volgende BMW-modellen zullen gebruikt worden, en dan denk ik in eerste instantie aan de komende BMW 6 reeks.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Sjieke dingens

BMW verzorgt/verwent zijn fans toch goed hé

Comment

Zijn dat mistlampen die 3 lampen onder de bumper?

Comment

Zeer schoon, amai! Eindelijk weer eens een auto in het autolandschap om naar uit te kijken.

En eindelijk nog eens een BMW die ik echt zou willen hebben (is al lang geleden dat ik dat gevoel gehad heb).

Comment

Vind 'm ook knap, maar 'k snap niet goed waar dit ding zich positioneert? Tegenover de Panamera, A7, Rapide en Quattroporte, dan?

Comment

Is mij ook niet duidelijk hoe die zich gaat positioneren... dat krijg je dan als je van een 7 een 5GT maakt, en dan weer een kleinere 5.

Zo ook bij Audi natuurlijk, als de ene maar 20cm groter is, is 'ie plots 10.000 euro duurder. Ge hebt mensen die voor 20cm 10.000 euro willen ophoesten, maar dat hoeft niet voor iedereen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Zo ook bij Audi natuurlijk, als de ene maar 20cm groter is, is 'ie plots 10.000 euro duurder. Ge hebt mensen die voor 20cm 10.000 euro willen ophoesten, maar dat hoeft niet voor iedereen.
                                Bepaalde topatleten proberen dan pillen te pakken. Kost een pak minder dan die 10.000 denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Bepaalde topatleten proberen dan pillen te pakken. Kost een pak minder dan die 10.000 denk ik.
                                  *Denk ik*, zegt 'ie dan. Enfin, 'k had misschien 30cm moeten zeggen, dat gaat met een pilleke niet meer lukken.

Comment

Ik vind 'm ook weinig 'coupé' eigenlijk.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Vette concept!! Laat maar komen!

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X