Zeer knap!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Concept Gran Coupé
Collapse
X
-
Laat maar komen. BMW is goed bezig.....BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIets tussen een 6 en een 7 in, very nice!!
Arme bmwmbIk zou niet weten waarom. Ik vind de 7 superknap. Uiteindelijk is een 7 een grote limousine die eerder statig dan sportief moet zijn. De huidige 7 is een combinatie van beide.
Persoonlijk vind ik dit een prachtig ontwerp voor een meer dynamische wagen. Ik denk dan eerder aan de BMW die nu eerder een saai ontwerp heeft. Ze hadden beter de 5 wat meer op deze Gran Coupé laten gelijken.
Ik betwijfel het dat deze wagen echt in productie zal gaan. Wel verwacht ik dat stijlelementen in volgende BMW-modellen zullen gebruikt worden, en dan denk ik in eerste instantie aan de komende BMW 6 reeks.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Is mij ook niet duidelijk hoe die zich gaat positioneren... dat krijg je dan als je van een 7 een 5GT maakt, en dan weer een kleinere 5.
Zo ook bij Audi natuurlijk, als de ene maar 20cm groter is, is 'ie plots 10.000 euro duurder. Ge hebt mensen die voor 20cm 10.000 euro willen ophoesten, maar dat hoeft niet voor iedereen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenZo ook bij Audi natuurlijk, als de ene maar 20cm groter is, is 'ie plots 10.000 euro duurder. Ge hebt mensen die voor 20cm 10.000 euro willen ophoesten, maar dat hoeft niet voor iedereen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBepaalde topatleten proberen dan pillen te pakken. Kost een pak minder dan die 10.000 denk ik.Enfin, 'k had misschien 30cm moeten zeggen, dat gaat met een pilleke niet meer lukken.
Comment
Comment