Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
signum is ook een reisberline... al is het een hatchback
Omega was (is) echt niet te vergelijken met Signum.
Omega was een klasse hoger hoor.
Vergelijkbaar met ne E van Mercedes, van dezelfde tijd hé, alleen had ie de looks niet mee.
Al heb ik dat altijd en nog, een mooie wagen gevonden.
'k Vind dat een beetje jammer.. 't zou wel leuk geweest zijn als Audi daar een patent ofzo op mocht nemen, nu gaan veel constructeurs het 'naäpen' en wordt het iedere dag kermis op de baan.
Nuja, Audi houdt zen eigen topgamma ook niet exclusief door ook op de A3 ledjes te gaan monteren.
Opel kan er maar de vruchten van plukken.
Ja, je hebt wel gelijk, maar 't is toch niet helemaal hetzelfde als bij Audi he!
Trouwens, ik denk dat dit systeem van dagrijlichten op termijn nog verplicht zal gaan worden.
Net zoals bij het derde remlicht.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ja, je hebt wel gelijk, maar 't is toch niet helemaal hetzelfde als bij Audi he!
Trouwens, ik denk dat dit systeem van dagrijlichten op termijn nog verplicht zal gaan worden.
Ik ben er niet tegen en ik vind het ook wel knap hoor, zo'n 2 felle streepjes die op je afkomen.
Bestaan er al foto's waarbij die dagrijlichten branden op de Insignia?
Comment