Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Vectra 2008 - 2009)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GM heeft Fiat verkocht, dus ook geen Fiat motoren meer.
    De huidige 2.0 met 150pk (Antara) komt van VM Motori

Comment

• GM is nooit eigenaar geweest van Fiat Er was wel een samenwerking tussen beiden voor uitwisseling van onderdelen (motoren van Fiat in GM-modellen en ik dacht dat Fiat een onderstel van GM kreeg maar dat weet ik niet).
      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
        GM is nooit eigenaar geweest van Fiat Er was wel een samenwerking tussen beiden voor uitwisseling van onderdelen (motoren van Fiat in GM-modellen en ik dacht dat Fiat een onderstel van GM kreeg maar dat weet ik niet).
        dat dacht ik ook
        fiat is een groep op zich waar zelfs ferrari bijhoort
        denk ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
          GM heeft Fiat verkocht, dus ook geen Fiat motoren meer.
          De huidige 2.0 met 150pk (Antara) komt van VM Motori

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GCV1ACHOK
          en om volledig te zijn
          de 1.9 van fiat rijdt stukken beter dan de 2.0 van VM motori

Comment

• Jullie hebben deels gelijk. GM had maar 20%.

Comment

• check it out

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Comment

• Gatverdamme, die achterlichten gaan er lekker uitzien Ik wil er ééntje
                Liefst ne witte, héél standaard, maar wel een stevig blokje erin
                www.opelklassiek.be

Comment

• Ziet er goed uit ! Hij moest er ook wel wat beter gaan uitzien als hij de huidige concurentie aan wil kunnen.

Comment

• Heb vandaag mailtje van opel gehad met deze lekkere foto erin:

www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Heb vandaag mailtje van opel gehad met deze lekkere foto erin:

daaaaaaaaaaaamn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Dat ziet er wel goed uit.
                        Heeft een beetje van de achterlichten op de corsa, maar toch iets anders
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• opel zat toch wat in een dipje
                          missien een nieuwe start met deze

Comment

• Deze wordt mooier dan de Mondeo

Comment

• Het ziet er idd een zéér lekkere wagen uit!

Mss terug naar de tijd waarin je status had als je een grote Opel op je oprit staan had. Denk maar aan de Rekord C !
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten

Lekkerrrrrrrrrrrr!!!!
                                Gaat een knappe kar worden.

Dat het maar rap 2008 is...nee...doe er maar een dik half jaartje bij... dan is den break er waarschijnlijk!

Ben curieus naar de eerste foto's daarvan?!
                                2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• Last edited by ; 30/11/2007, 23:55.

Comment

• Niet slecht, helemaal niet slecht, maar ik heb het momenteel meer voor de nieuwe Citroën C5 dan voor deze Insignia!
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• C5 is, vooral de break, knap geworden
                                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        C5 is, vooral de break, knap geworden
                                        Ik vind vooral de sedan, maar de break is ook niet mis natuurlijk.
                                        Vind aleen dat bij de breaks van peugeot en citroën de achterlichten tegenwoordig zo mismaakt zijn (ze lopen zo ver door in de zijflank), daarzonder zouden ze er stukken beter uitzien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                          C5 is, vooral de break, knap geworden
                                          Heb er ook al foto's van gezien...
                                          Maar het interieur zal me voorlopig weerhouden om het geheel 'waaaaaw' te vinden maar het exterieur is alvast geen stap maar een reuzesprong vooruit!

Nooit gedacht da ik een "buiten de DS" model van Citroen écht mooi zou vinden...
                                          2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

Working...
                                          X