Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een Focus RS heeft ook een redelijk hoog sjonnie-gehalte, daar ontkom je haast niet aan in deze klasse. Hij kan idd nog wel iets omhoog gekrikt worden, en zéker niet te vergenten, goed de wielkasten uitkloppen, dus niet de spatborden zoals bij de RS6 en RS5 want dat past niet bij de A3.
Dat is heel goed mogelijk, maar dat zijn dan ook mensen die een auto kunnen besturen, Auto rijden is een heel ander verhaal.
Een echte autorijder zal nooit een auto-bak nemen, auto rijden is iets puristisch, een auto besturen is een noodzaak.
Dat zou ik niet gezegd willen hebben...
't Gaat 'm om wat je wil, wat je leuk vindt. Een voorbeeld : de Nissan GT-R. Lijkt misschien wel een kar waarmee iedereen foolproof moordtijden kan rijden op eender circuit, immers "de auto doet alles voor je". Ik heb het genoegen gehad om even met de GT-R van forumlid Nas te mogen rijden op Ecuyers, en ik kan je vertellen : die auto is allerminst easy.
De ene schakelt gewoon zo graag dat 'ie dat niet graag uit handen geeft, de ander ziet het zelf schakelen niet meteen als een constitutief element van rijplezier.
Airbrake, I guess.
Indien het dat zo is wel leuke gadget.
Wel stom dat ze hem in sportback gaan leveren, vind dit echt een lelijke A3 variant.
Doe mij maar gewoon de 3-deurs.
Zelfde als er een FOCUS RS station zou komen, of een golf variant GTI...
In Oktober wordt de nieuwe A3 voorgesteld.
Verder als een Audi op de Nordschleife test dan duurt het nog zeker een half tot drie kwart jaar voor dat hij zijn debuut maakt.
In Oktober wordt de nieuwe A3 voorgesteld.
Verder als een Audi op de Nordschleife test dan duurt het nog zeker een half tot drie kwart jaar voor dat hij zijn debuut maakt.
Oktober is wel erg snel, zeker omdat we nog geen productiemodel hebben zien testen. Daarbij komt Audi dit jaar al met een aantal auto's komt. Gok eerder begin volgend jaar en dat de nieuwe A3 halverwege 2011 in productie gaat. Als ze deze dikke RS3 dan eind dit jaar gaan verkopen hebben ze een mooi afscheidskado! Vijfcilinder turbo en quattro (met 7-traps DSG?) en zeg maar dag Focus RS!
Airbrake, I guess.
Indien het dat zo is wel leuke gadget.
Wel stom dat ze hem in sportback gaan leveren, vind dit echt een lelijke A3 variant.
Doe mij maar gewoon de 3-deurs.
Comment