Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Waarom nu nog een RS3 uitbrengen?
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Laatste eerbetoon aan de huidige A3.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
        waarom zoveel moeite doen qua 'vermomming' dan, zolang niemand de binnenkant ziet weet niemand dat het een dsg betreft.
        Inderdaad ga dan gewoon een DSG-bak in een TT RS testen in plaats van een hele A3 ombouwen met 5 cilinder, remschijven en de hele mikmak... Lijkt me zeer onwarschijnlijk dat ze dat doen. Zowiezo al om een speciale DSG-bak voor de TT RS de ontwikkelen maar dat terzijde.

Trouwens, wie wil er nou een TT RS met automaat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
          Inderdaad ga dan gewoon een DSG-bak in een TT RS testen in plaats van een hele A3 ombouwen met 5 cilinder, remschijven en de hele mikmak... Lijkt me zeer onwarschijnlijk dat ze dat doen. Zowiezo al om een speciale DSG-bak voor de TT RS de ontwikkelen maar dat terzijde.

Trouwens, wie wil er nou een TT RS met automaat?
          dat ze de nieuwe A3 maar snel uitbrengen, dan kunnen we over 3 a4 j een S3 sportback kopen en dan is mijn huidige 2de wagen 10 jaar, ideaal om te vernieuwen.

Comment

Nog enkele foto's

Bron

Comment

Goeie foto's! Duidelijk testsessies.

Ik las trouwens net dat de TT RS al lang met 7-traps DSG leverbaar is. Dit was mij volkomen onbekend, weet iemand hier meer van? Er wordt zelfs gerept over de "8e versnelling" maar dat lijkt me een typfoutje te zijn.

Compleet nieuwe 7-DSG die debuteerde in de TT RS?

Comment

Tot nu toe is de TT-RS naar mijn weten nog altijd maar met manuele versnellingsbak leverbaar. Staat nog niet in de prijslijsten, nog geen aankondigingen van gezien op Audi Presse of in de vaktijdschriften...

Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
                Ik las trouwens net dat de TT RS al lang met 7-traps DSG leverbaar is. Dit was mij volkomen onbekend, weet iemand hier meer van? Er wordt zelfs gerept over de "8e versnelling" maar dat lijkt me een typfoutje te zijn.

Compleet nieuwe 7-DSG die debuteerde in de TT RS?
                Lijkt me een Hollander die niet veel kaas gegeten heeft van auto's, en de TTS verwart met de TTRS.

TTRS tot nu toe enkel manueel.

Comment

.....
                  Last edited by ; 09/05/2010, 19:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Tot nu toe is de TT-RS naar mijn weten nog altijd maar met manuele versnellingsbak leverbaar. Staat nog niet in de prijslijsten, nog geen aankondigingen van gezien op Audi Presse of in de vaktijdschriften...

Lijkt me een Hollander die niet veel kaas gegeten heeft van auto's, en de TTS verwart met de TTRS.

TTRS tot nu toe enkel manueel.
                    Idd, vond 't ook raar.
                    En de foto's erop tonen ook allemaal manueel.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Toch niet...

Starting this fall, Audi will also offer the option of the TT RS with a newly developed version of the S tronic that can handle the tremendous torque of the powerful five-cylinder engine. The compact layout of the seven-speed, dual-clutch transmission makes it suitable for transverse mounting in combination with the quattro all-wheel drive system.
                      Bron: http://www.egmcartech.com/2010/04/08...hp-4-cylinder/

Comment

This fall, zijnde herfst 2010. Ik moet me sterk vergissen, maar tot nu toe geen TT RS met iets anders dan een manuele boite. Reeds gereden met een TT RS met S-tronic lijkt me dan ook verkeerde info te zijn...

Comment

BTW wie wil er nu een 8-traps automaat (en zeker in zo'n smijtkar), ik werd al ambetant van een 7-traps DSG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            BTW wie wil er nu een 8-traps automaat (en zeker in zo'n smijtkar), ik werd al ambetant van een 7-traps DSG
                            Ecorunners!

Aan 90 in 8ste!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Misschien in een voorproductiemodel van Audi waar ze in mochten proefrijden... Deze herfst zou kunnen en wellicht zit hij in dit oranje prototype.

Desalnietemin vindt ik een DSG volkomen nutteloos in de TT RS, ff goed je five-banger turbo laten tunen en je hele DSG-bak ligt in puin volgens mij!

Comment

DSG valt ook te tunen (hardwarematig) hein. HGP biedt een biturbo R32 dingie aan met door de 500 pk, ook met DSG. Moet je 't één en 't ander laten vervangen daarin.

En ik zie niet in waarom een S-tronic niet in een TT-RS zou passen? Denk dat, als ze dat aanbieden, minstens 3/4e van de TT RS met die bak zal besteld worden.

Comment

[QUOTE=gTa;4019375]DSG valt ook te tunen (hardwarematig) hein. HGP biedt een biturbo R32 dingie aan met door de 500 pk, ook met DSG. Moet je 't één en 't ander laten vervangen daarin.[QUOTE]
                                  HGP bied al een Golf V R36 bi-turbo DSG met 600 pk aan.
                                  En ik zie niet in waarom een S-tronic niet in een TT-RS zou passen? Denk dat, als ze dat aanbieden, minstens 3/4e van de TT RS met die bak zal besteld worden.
                                  Dat is heel goed mogelijk, maar dat zijn dan ook mensen die een auto kunnen besturen, Auto rijden is een heel ander verhaal.
                                  Een echte autorijder zal nooit een auto-bak nemen, auto rijden is iets puristisch, een auto besturen is een noodzaak.
                                  Last edited by ; 11/05/2010, 21:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Dat is heel goed mogelijk, maar dat zijn dan ook mensen die een auto kunnen besturen, Auto rijden is een heel ander verhaal.
                                    Een echte autorijder zal nooit een auto-bak nemen, auto rijden is iets puristisch, een auto besturen is een noodzaak.

Als ik de keuze heb tussen een deftige auto of handgeschakeld versnellingsbak kies ik direct de auto bak hoor .

Comment

Comment

te laag en te johnny-achtig..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                          te laag en te johnny-achtig..
                                          Oftewel te veel A3 op een TT RS chassis geplakt...
                                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Working...
                                          X