Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• waarom rijden die dingen eigenlijk nog met camouflage rond
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
      Dan moet je verkoper toch beter naar de spyshots kijken, je ziet duidelijk A1-koplampen op de prototypes:

Als iemand ''koplampen'' zegt betekent het niet gelijk de vorm van de koplamp, maar misschien de verlichting die erin zit. Deze nieuwe A6 krijgt dezelfde high power LEDs zoals in de A8. En natuurlijk ook wel in hetzelfde design, de golving in de LEDs zeg maar. Als je het zo bekijkt worden de koplampen dus wel A8-achtig.

Maar de vorm van de koplampen zelf is inderdaad meer A1, daar geef ik je gelijk in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
        waarom rijden die dingen eigenlijk nog met camouflage rond
        om publiciteit te maken voor Mitsubishi

Comment

• Audi houdt blijkbaar van variatie. Betrapten we de nieuwe A6 de allereerste keer met enkel wat zwart gekleurde camouflage, een tijdje later was de auto ingepakt in de inmiddels welbekende psychedelische tape. En nu duikt de A6 opnieuw op in een zwarte gelakte carrosserie met slechts enkele stukjes tape.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ja lap, 't zal wéér een A8 worden.

Comment

• [www.roadandtrack.com]
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Zo, er rijden heel wat van die testwagens rond. Die laatste is een zescilinder aan de uitlaten te zien, waarschijnlijk met quattro.

Comment

• Als dit de nieuwe A6 wordt, dan is het heel goed mogelijk dat mijn volgende auto geen A6 wordt. Ik zie amper verschil met de huidige.

Comment

• ziet er écht wel als een grote A4 uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                        ziet er écht wel als een grote A4 uit.

Of een kleine A8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                          ziet er écht wel als een grote A4 uit.

Ik heb het al eens gepost, volgens mijn Audiverkoper is de voorzijde van de nieuwe A6 nagenoeg identiek aan die van de A8 (die zelf heel goed op de A4 lijkt).
                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikke_de_filou Bekijk Berichten
                            Als dit de nieuwe A6 wordt, dan is het heel goed mogelijk dat mijn volgende auto geen A6 wordt. Ik zie amper verschil met de huidige.
                            Ik rijdt nu ook met een A6 (in november 2008 was ik een van de eersten met een facelift A6), en ik ben van plan volgend jaar een nieuwe Audi te kopen.
                            Ik heb hetzelfde gevoel als filou, als het verschil niet meer is dan een lichte facelift, of een copy/paste van A4/A8, dan zal het enthousiasme niet groot zijn om een nieuwe A6 aan te schaffen.
                            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                              Ik heb het al eens gepost, volgens mijn Audiverkoper is de voorzijde van de nieuwe A6 nagenoeg identiek aan die van de A8 (die zelf heel goed op de A4 lijkt).

Comment

• Last edited by ; 31/10/2010, 08:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swada Bekijk Berichten

Hoi,

Die achterzijde vind ik toch al mooi hoor.
                                  Eigenlijk al beter geslaagd dan die van een A8, wegens betere proporties.
                                  Benieuwd naar het totaalplaatje.

Greetz,
                                  Stelo

Comment

• De pre-facelift van de huidige A6 vind ik toch de mooiste tot nu toe. Strakke, mooie lijnen en geen smalle achterlichten zoals die van de facelift. Maar dan nog liever díe A6 dan hetgeen hier nu getoond wordt... *zucht*

Comment

• tblijft sowieso FWD ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                        tblijft sowieso FWD ...
                                        Als ze DEZE op de markt gooien, zal het hun enigste troef zijn vrees ik.... totdat de concurrentie hun "mindere" motorisaties gaan uitbrengen met FWD...dan zal ook DAT weg zijn...
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Last edited by Jocar; 22/11/2010, 15:53.

Comment

Working...
                                          X