Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Beko Bekijk Berichten
    Het nieuwe gezicht?? De hoeken in de grille en de naar binnen toe lopende koplampen noem jij 'het nieuwe gezicht'? Het is slechts een kleine variatie. Binnenkort heeft elke Audi het en begint het hele verhaal weer opnieuw. Tot ze weer met een zogenaamd nieuw gezicht komen. Een nieuw gezicht noem ik de overgang van de gewone grille naar de Singe Frame grille.
    Dan verliest het merk gelijk z'n identiteit, ze hebben heel subtiel naar die SF-grille toegewerkt door de balk achter de kentekenplaat steeds verder te laten verdwijnen. BMW heeft ook altijd zijn nieren maar bedenkt daar ook vanalles aan variatie's op net als Mercedes die altijd een brede horizontale vormige grille heeft in allerlij vormen.

Zo zie je teminsten meteen wat voor vlees je in de pan hebt.

Comment

Volgens mij gaan ze opnieuw de vorige A6 produceren in een hippe kleurcombi en met een BMW velg erop.

Comment

Er is niet naar de naar de SFG 'toegewerkt'. De hele is grille is gewoon in één keer gewijzigd (niet gelijktijdig op alle modellen natuurlijk) en de balk achter het kenteken waar jij het over hebt is wel langzaam verdwenen, maar wel pas na de overgang naar de SFG.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beko Bekijk Berichten
          Er is niet naar de naar de SFG 'toegewerkt'. De hele is grille is gewoon in één keer gewijzigd (niet gelijktijdig op alle modellen natuurlijk) en de balk achter het kenteken waar jij het over hebt is wel langzaam verdwenen, maar wel pas na de overgang naar de SFG.
          Tuurlijk niet, bij de A4 B6 en A6 C5 facelift zag je al snel waar ze naar toe wilden. Je ziet op deze modellen duidelijk al de SFG aanwezig alleen loopt de bumper er nog dwars doorheen. Bij de B7 en C6 hebben ze de chromen strip laten doorlopen door de bumper en bij de huidige modellen is de horizontale balk helemaal verdwenen.

Volgende stap is alleen horizontale spijlen en schuine bovenhoeken, het is een soort evolutie..

Comment

Deze vorm van koplampen komen erop. Dan zijn we ook al meteen zeker van hoe de A7 eruit gaat komen te zien na zijn facelift.

Comment

De nieuwe Audi A6 maakt zich op voor prolongatie

woensdag 11 augustus 2010De Audi A6 mag in vergelijking met de BMW 5-serie en Mercedes-Benz E-klasse dan hopeloos verouderd lijken, in de verkoopstatistieken troeft hij zijn landengenoten nog altijd af. Toch moet er complete vernieuwing binnen afzienbare tijd komen om deze voorsprong te behouden. En die is onderweg! Gezien de wijze van camouflage en het daaronder verscholen koetswerk is Audi inmiddels behoorlijk op weg met de nieuwe A6. Dat moet ook wel wil het enigszins snel de nieuwe generatie lanceren en daarmee de concurrentie zo min mogelijk de kans geven omzet weg te snoepen. De huidige A6 mag dan nog altijd onverminderd populair zijn, dit is niet voor eeuwig. Zeker niet met geduchte rivalen als de kakelverse 5-serie en relatief nieuwe Mercedes E-klasse.
              Traditioneel
              Het behoeft geen betoog dat de nieuwe A6 een spannende auto gaat worden. Daarvoor heeft Audi de
              A7 Sportback in het leven geroepen. Nee, de A6 wordt wederom een traditionele vierdeurs sedan en in het geval van de Avant een conventionele stationwagen. Ook volgens traditie is dat de auto iets qua grootte toeneemt. We denken dat met name de wielbasis hiervan profiteert. Daarnaast zal dynamiek hoog in het vaandel staan, zowel optisch als technisch daar Audi bekend staat om een compromis te willen zijn tussen Mercedes en BMW.

Motoren
              Vanuit de motorische hoek kan men rekenen op hetzelfde palet als de A7 Sportback. Beide modellen delen immers hun techniek. Instappen kan in eerste instantie met de tweeliter TFSI-turbomotor met om en nabij de 200 pk. Later volgt een lichtere motorisering om de instapprijs te drukken. Of de - wel in de A7 liggende - 204 pk sterke 2.8 TSI ook in de A6 verschijnt betwijfelen we vanwege het voorlopige instapmodel. De 3.0 TFSI is sowieso van de partij. Deze produceert in de A7 driehonderd paardenkrachten. Dieselaars kunnen rekenen op een 2.7 en een 3.0 liter TDI. De 2.0 liter volgt in een later stadium.

Binnen een jaar
              Hoelang Audi nog nodig denkt nodig te hebben voor het afronden van de nieuwe A6 is onduidelijk. We weten dat ze bij het introduceren van hun topmodellen niet zelden de mondiale autobeurzen overslaan (A8 in Miami, A7 Sportback in Moskou). De aankomende Autosalon van Parijs wordt het in ieder geval niet, die is namelijk
              binnenkort en dat is te kort dag. Misschien dan toch grote show? De NAIAS in Detroit misschien. Of toch Genève, begin maart. Mmm, een thuiswedstrijd (IAA 2011) zou ook mooi kunnen zijn.

Bron: www.autowereld.com
              freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                    WAAAUW... wat een vooruitgang! Van een designrevolutie gesproken!

*foto*

*geeuw*
                    ik zie toch vele nieuwe verschillen
                    en audi kennede is meer onderhuids gebeurt...
                    hoelang is de E-klasse en C-klasse van mercedes wel niet hetzelfde gebleven
                    net hetzelfde met 3reeks en 5 reeks...

lijke ook allemaal op elkaar, maar dat is dan mercedes en bmw en daar mag geen commentaar op gegeven worden zeker?

Comment

Last edited by edge; 14/08/2010, 13:34.

Comment

Last edited by edge; 14/08/2010, 13:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichten
                          ik zie toch vele nieuwe verschillen
                          en audi kennede is meer onderhuids gebeurt...
                          hoelang is de E-klasse en C-klasse van mercedes wel niet hetzelfde gebleven
                          net hetzelfde met 3reeks en 5 reeks...

lijke ook allemaal op elkaar, maar dat is dan mercedes en bmw en daar mag geen commentaar op gegeven worden zeker?
                          Dat mag zeker wel want die merken zijn ook absoluut niet perfect. Maar wat jij hier zegt over Mercedes en BMW klopt van geen kanten. De C en E-klasse zijn bij iedere generatie wissel grondig van uiterlijk veranderd net hetzelfde bij BMW en ook de verschillende modellen onderling verschillen heel duidelijk van elkaar. Allemaal zaken die bij Audi niet het geval zijn.

Comment

nog eentje tegengekomen:

Comment

Het is inderdaad zo dat bmw en mercedes meer 'durven' en dat de modellen meer verschillen van elkaar. Maar wat audi nu doet is gewoon slim spelen. Ik denk dat ze zo zullen blijven doorgaan tot ze hun doel bereikt hebben in 2015. Misschien dat ze daarna wat minder voorzichtig gaan doen en gewaagdere auto's op de markt brengen.

Comment

ja ok...
                                maar geef eerlijk toe de C klasse is LANG hetzelfde gebleven...
                                maar ok audi doet misschien niet veel qua uiterlijk maar onderhuids wel
                                en vergeet niet dat audi meer low profile is... zoals de rs4 B7... ik heb er zien voorbij rijden en niemand draaide zijn hoofd

ok nu dat ik verder over nadenk (buiten de face lift natuurlijk) verwisseld bmw en mercedes wel van uiterlijk...

mvg

Comment

[www.autobild.de]
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Ik heb onlangs ergens gelezen dat deze nieuwe A6 een ander, vernieuwend design zal krijgen. Als ze woord houden zal 'm niet worden zoals op die 'veronderstellingen' hierboven, want dat is gewoon een afkooksel van het huidige reeds uitgemolken design.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ik heb onlangs ergens gelezen dat deze nieuwe A6 een ander, vernieuwend design zal krijgen. Als ze woord houden zal 'm niet worden zoals op die 'veronderstellingen' hierboven, want dat is gewoon een afkooksel van het huidige reeds uitgemolken design.
                                      Inderdaad, als ze woord houden....................... Toch nog maar effe afwachten want Audi en een vernieuwend design, dat wil ik nog meemaken
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Het meest vernieuwende design bij een modelwissel van de Audi 100/A6 was wel dit model:

Ik kan mij herinneren dat mijn ouders in 1983 een nieuwe wagen kochten. Ze zijn toen ook naar deze Audi gaan kijken. Ik vond dat toen een heerlijk machien. Ik kan mij nog herinneren dat je op de hoedenplank koptelefoons kon inpluggen. Ook die open kopsteunen vond ik vet. Toch hebben mijn ouders toen gekozen voor een BMW 5. Ik was toen teleurgesteld. Ik had liever de Audi gehad.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Ik kan mij herinneren dat mijn ouders in 1983 een nieuwe wagen kochten. Ze zijn toen ook naar deze Audi gaan kijken. Ik vond dat toen een heerlijk machien. Ik kan mij nog herinneren dat je op de hoedenplank koptelefoons kon inpluggen. Ook die open kopsteunen vond ik vet. Toch hebben mijn ouders toen gekozen voor een BMW 5. Ik was toen teleurgesteld. Ik had liever de Audi gehad.
                                          Klopt, dat waren tijden, ook de nieuwe 5-reeks die enkele jaren later uitkwam, 1988 geloof ik, was heel revolutionair. Nu, ik denk dat een stijlwissel niet zo nodig hoeft voor Audi want ze verkopen toch als zoete broodjes

Comment

Working...
                                          X