Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamborghini Estoque Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat is dit lelijk.

Comment

• Dit is toch echt wel een maffia-achtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk Berichten
        Dit is toch echt wel een maffia-achtig!
        Precies, oh zo dik.

Comment

• Niet slechter of beter dan een Maserati met vier deuren. Wel wat moderner.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik blijf het echt fantastisch vinden.
            Wat een design!
            Die scherpe vlakken, de subtiele details.
            Een 4-deurs kan nooit zo extreem zijn als bijvoorbeeld een Murciélago.
            Dit is weldegelijk een goeie Lamborighini-interpretatie van een "berline"

Comment

• Hopelijk veranderen ze er niets aan. Dit is hoe een lamborghini er moet uitzien als 4-deurs. agressieve styling ten top, gewoon choqueren zoals lambo altijd doet. heel knap. ik hoop dat lambo hem zo uitbrengt en dat rami hem direct besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                Hopelijk veranderen ze er niets aan. Dit is hoe een lamborghini er moet uitzien als 4-deurs. agressieve styling ten top, gewoon choqueren zoals lambo altijd doet. heel knap. ik hoop dat lambo hem zo uitbrengt en dat rami hem direct besteld.
                Ah, zoals elke wagen zullen we van deze wel 13 in een dozijn tegen komen in het zilver met zwarte stootranden en sierschijven

1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Als bébé niet onderweg was en den economie wat beter ging zou het iig een mogelijke opvolger voor den truck geweest zijn.

Comment

• wat een opvolger

beter dan dit zou je trouwens niet kunnen, je straatje loopt al snel dood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                      Enorme wielen, zie hoe klein die remschijven lijken...

Comment

• Ik ben alleszins tot over m'n oren verliefd op deze Lambo. Dit ding zal heel zeker hemels rijden. Ik ben eens benieuwd wat 'm gaat kosten...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                          Als bébé niet onderweg was en den economie wat beter ging zou het iig een mogelijke opvolger voor den truck geweest zijn.
                          Is toch ideaal voor de kleine achterin te zetten?
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Ik ben alleszins tot over m'n oren verliefd op deze Lambo. Dit ding zal heel zeker hemels rijden. Ik ben eens benieuwd wat 'm gaat kosten...
                            Naar't schijnt iets in de prijsklasse van de LP560-4 Spyder
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

Comment

• Mij kan die helemaal niet bekoren. de vlijmscherpe F16 contouren (à la Reventon) passen helemaal niet op zo'n gigantische 4-deurs. Het lijkt wel een moderne versie van de AM Lagonda uit de jaren '70.
                              Persoonlijk verkies in de sensuele lijnen van een Maserati Quattroporte.

Comment

• Ik was erbij toen ze'm voorstelden en ben er megaverliefd op!

De sh*tload aan foto's komen er morgen aan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
                                  Ik vind het een geschift geslaagd ontwerp. Mooier dan dat kan een 4deurs bijna niet.
                                  Think again:

Ok, een Lamborghini en een Peugeot is appelen met peren vergelijken. Maar moest Lamborghini nu een vorm gekozen hebben die meer sportiever was dan klassiek (lees: een meer duikende frontpartij zoals deze Peugeot)dan was hij meer Lambo geweest voor mij. Nu nijgt de Estoque te fel naar klassieke schoonheid zoals een échte Italiaanse maffiabak, een beetje zelfs zoals de Maserati Granturismo, wat voor mij niet echt rijmt met Lamborghini, dat pure kracht uitstraalt, ipv klasse. De Peugeot rolt zijn spieren, net zoals een Murcielago of Gallardo. Dat mis ik een beetje bij de Estoque. Het is precies een scherpgetekende limo met dikke velgen en that's it. Nu ja, laat ons dat eerst maar eens in het echt bekijken

Comment

• Enkele van mijn foto's:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

ben ik nu de enige die hier de koplampen mooier vind?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        ben ik nu de enige die hier de koplampen mooier vind?
                                        6miljard mensen op de wereld, die kans is dus zo goed als onbestaande.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                          Enkele van mijn foto's:

Zo'n kleurtje past niet echt voor een lambo, dit is meer voor Ferrari!

Comment

Working...
                                          X