Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het doet mij niets maar er gaat hier weer iemand helemaal zot staan van deze auto.

Comment

• Ik vind de vier uitlaten beter staan op de Avant.

Comment

• Exterieur, naast de 4 uitlaten, zijn er toch niet veel verschillen met een gewone A4, dit in tegenstelling tot BMW 3 met M-pack en Mercedes C met AMG pack.
        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Toch turbo!

Compressorverhaaltje richting prullenmand
          Ik zou er niet té veel van geloven eigenlijk... volgens mij komt die dus wél met compressor he

Comment

• Pfff gaan ze nu weer beginnen twijfelen
            Ik ben er vrij zeker van dat het compressor wordt, was toch al vrijgegeven door Audi zelf (Nieuwe motor in de FL A6)?
            Nog wat Avant spyshots, echt wel mooi

Droomauto

Comment

• jammer dat er op de gewone A4 versies met xenon geen LEDs zitten achteraan, dat vind ik echt jammer.
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                jammer dat er op de gewone A4 versies met xenon geen LEDs zitten achteraan, dat vind ik echt jammer.

idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Er gaat maar weinig zijn dat aan het kontje van de B7 RS4 kan tippen denk ik...

Comment

Droomauto
                    ²² De mijne ook

Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                    jammer dat er op de gewone A4 versies met xenon geen LEDs zitten achteraan, dat vind ik echt jammer.
                    Via de garage kan je dit wel regelen, en lichtblokken van de S4 bestellen en laten monteren op de A4.

Bij de A6 (Avant) heb je enkel LED's achteraan als je Xenon's hebt. Maar je kan vragen dat ze de LED lichtblokken monteren als je géén Xenon's hebt. Dit kost je een €300-400 als ik me niet vergis. Bij Stradge, hier op het forum, hebben ze dit gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      Via de garage kan je dit wel regelen, en lichtblokken van de S4 bestellen en laten monteren op de A4.

Bij de A6 (Avant) heb je enkel LED's achteraan als je Xenon's hebt. Maar je kan vragen dat ze de LED lichtblokken monteren als je géén Xenon's hebt. Dit kost je een €300-400 als ik me niet vergis. Bij Stradge, hier op het forum, hebben ze dit gedaan.
                      Idd was rond de 400 euro incl plaatsing
                      Is idd een serieuze verbetering, ook bij de A4.

Comment

Zeker een verbetering.

We gaan allesinds eens informeren naar de LED achterlichten als we de nieuwe Avant gaan bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                          Zeker een verbetering.

We gaan allesinds eens informeren naar de LED achterlichten als we de nieuwe Avant gaan bestellen.
                          Idem. Die ledjes zijn gwn hemels!
                          AutoMinded.be

Comment

• Vanaf wanneer zou je dit kunne bestellen dan? Want als 'k die zo zien wil die ookwel laten plaatsen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
                              Vanaf wanneer zou je dit kunne bestellen dan? Want als 'k die zo zien wil die ookwel laten plaatsen..
                              Tegen november 2008 zou de S4 bij de dealers moeten staan volgens Autoweek. Dus ik neem aan dat je vanaf dan ook de onderdelen ervan kan bestellen.

Comment

• Dan gaa'k daar toch zeker eens achter luisteren..

Comment

• Die discretie, zalig!

Comment

Ik zei het daarstraks tegen mn vader en die wilt dat nu ook laten vervangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Er gaat maar weinig zijn dat aan het kontje van de B7 RS4 kan tippen denk ik...
                                      ²²²

Comment

• Audi S4 Avant

Binnenkort in Parijs op de beurs na de zomer. Hier een impressie van de S4 Avant.

Zie de voorzijde met grotere grill, en iets gewijzigde voorbumper. Uiteraard zijskirt net zoals de S5.
                                        Een lichte achter spoiler en een gewijzigde achterbumper met diffusor’s maken de buitenzijde af.
                                        De RS4 in de toekomst wordt in de lijn van de RS6 gebracht, dus een brutere uitstraling.

Aan de binnenzijde witte wijzer platen en de sportstoelen met hoofdsteun in een stuk, a la S5.
                                        En uiteraard overal de S4 logo van buiten en binnen op de S4
                                        Hier wat technische gegevens van de motor
                                        Met dank aan Quinty voor de impressie

Audiblog.nl

Comment

• Absolute geilheid

Comment

Working...
                                          X