Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik blijf erbij.. die 4 verwijfd kleine uitlaatjes .. WTF
Steek er gwn 2 op..
En steek op de RS versies dan gwn 4 DIKKE volwaardige pijpen..
Een S(4) versie kan je niet vergelijken met een M(3) versie van BMW. Een S4 is bedoelt als understatement car, voor de mensen die niet zoveel willen opvallen met hun wagen. Maar toch genoeg herkenning voor de mensen die er iets van afweten.
En imo is het niet omdat AMG of de M-afdeling zo'n 4 dikke pijpen heeft, dat Audi dit ook moet doen voor zijn RS-versies. Elk merk mag toch zijn eigen identiteit hebben?
Ik vind het echt prachtig die 4 kleine pijpjes op de S-versies en die 2 dikke ovalen uitlaten op de RS-versies.
Weet er iemand iets van een eventuele S4 TDI als tegenhanger voor de 335d? 3.0 TDI bi-turbo heb ik ergens gelezen, is er een kans dat deze motor er komt?
Ik ga er wel van uit dat er nog een andere voorbumper op komt.
Hans.
Bwah zoveel zal die niet meer veranderen volgens mij hoor. Bij de B7 was het ook +/- de bumper van een S-Line. De RS 4 daarentegen, zal véél agressievere bumpers krijgen..
Goh, ziet die bordeaux daar nu staan.. Zo understatement
Ik hoop nog altijd op bi-turbo, maar ik vrees er een beetje voor...
Zou hij in Geneve staan?
Het ziet er naar uit dat de S4 een 333 pk 3.0 FSI Valve-lift Kompressor motor gaat krijgen.
De motor type aanduiding zou 3.0T zijn ondanks de aanwezigheid van een kompressor.
Het ziet er naar uit dat de S4 een 333 pk 3.0 FSI Valve-lift Kompressor motor gaat krijgen.
De motor type aanduiding zou 3.0T zijn ondanks de aanwezigheid van een kompressor.
Ik wil turbocharging, een Audi met compressor = raar
MTM werkt al vele jaren met superchargers zowel op een 3.0 V6 (Audi cabrio K306).
Als ook op een hele boel V8 motoren met vermogens van 450-550 pk.
Verder zit MTM vlak bij de Audi fabriek.
In het verleden heeft een MTM model ook tot een productie Audi geleid.
MTM was de eerste die de R5T 20v Ur-Quattro motor in een Coupe Quattro monteerde.
Later kwam Audi met de S2 Coupe op de markt.
Dus weer een lichtjes 'verkleinde' versie van de 3.2 zoals dat al gebeurde met de 5.2 van de S6 voor het blok van de RS6?
Mja, ik moet toch ook nog sterk aan het idee wennen hoor...
Temeer omdat ik nu zit te denken over wat ze met de RS4 gaan aanvangen...
Dus weer een lichtjes 'verkleinde' versie van de 3.2 zoals dat al gebeurde met de 5.2 van de S6 voor het blok van de RS6?
Mja, ik moet toch ook nog sterk aan het idee wennen hoor...
Temeer omdat ik nu zit te denken over wat ze met de RS4 gaan aanvangen...
Twin-supercharging ofwel zo'n systeem à la Delta Integrale..
Ofwel atmosferisch, want een 3.0 zie ik ze nu niet terug in een RS4 steken. Ofwel terug turbo's. Ofwel een grotere motor met compressor. Ofwel twincharger. Ofwel...
Ofwel atmosferisch, want een 3.0 zie ik ze nu niet terug in een RS4 steken. Ofwel terug turbo's. Ofwel een grotere motor met compressor. Ofwel twincharger. Ofwel...
Bwa pas op ik zie het nog gebeuren in deze tijden van downsizing...
Ik zou er niets tegen hebben, minder gewicht en indien met turbo weer lekker tunebaar
Ofwel atmosferisch, want een 3.0 zie ik ze nu niet terug in een RS4 steken. Ofwel terug turbo's. Ofwel een grotere motor met compressor. Ofwel twincharger. Ofwel...
Om te kunnen concurreren in z'n segment (M3, C63) zal de RS4 wel weer met een V8 moeten op de proppen komen.
Comment