ik rij ook zuinig, ik haal tot 3.4liter met de golf (+1400km met 50liter). maar eens ik zo een oldtimer naft RWD'tje stap... dan wordt zo een nat rond punt HEEEL verleidelijk.
in NL moet je ook opletten, al die 'perfecte staat' ginder is een pak minder in belgie. ik ken er genoeg die in NL door de apk komen en hier in belgie op de eerste keuring zwaar afgekeurd worden. in NL wordt ook veel meer getolereerd van slechte las herstellingen, mechanische verbouwingen,.... let dus maar goed op.
een caddy mk1 moet wel makkelijk te vinden zijn, ik heb ook al een paar keer gekeken om zo een dieseltje aan te schaffen, en dan mijn huidige golf te slopen en alles over te bouwen in die (deurpanelen, zetels, dashboard,...)
in NL moet je ook opletten, al die 'perfecte staat' ginder is een pak minder in belgie. ik ken er genoeg die in NL door de apk komen en hier in belgie op de eerste keuring zwaar afgekeurd worden. in NL wordt ook veel meer getolereerd van slechte las herstellingen, mechanische verbouwingen,.... let dus maar goed op.
een caddy mk1 moet wel makkelijk te vinden zijn, ik heb ook al een paar keer gekeken om zo een dieseltje aan te schaffen, en dan mijn huidige golf te slopen en alles over te bouwen in die (deurpanelen, zetels, dashboard,...)
Comment