Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Speciaal met een vriend voor deze in 1989 naar Genève gereden voor de wereldpremière, hij heeft toen een prachtige 300SL gekocht. Hierbij enkele zelfgemaakte foto's van toen, sorry voor de slechte kwaliteit,
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
mercedes heeft vaak van die foto's waar alle e's door de jaren heen opgelijnd staan
ze hadden dat ook moeten doen met alle facelifts van de 129, alhoewel een vroege een pak vierkanter/minder dynamisch is als een laatste serie hebben ze allemaal hun charmes
In Frankfurt 1989 stond zelfs een tuner die de neus van de 129 op een 124 gebouwd had Af en toe zag je zo wel eentje rijden.
Echt lelijk! Net als die (nog lelijkere) SEC-motorkappen..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Toen die pas uit kwam was er al een wachtlijst van min. 1 jaar. Iemand die ik ken had een van de allereerste nieuwe, een 300SL24. Die vond de hele tijd kaartjes onder z'n ruitenwisser met de vraag of hij de auto wilde verkopen tegen een mooie meerprijs. Dat ging zelfs tot 1 miljoen frank destijds en zelfs iets meer voor een 500SL.
Uiteindelijk heeft hij toegehapt en een Porsche gekocht.
Toen die pas uit kwam was er al een wachtlijst van min. 1 jaar.
Dat kwam destijds vaker voor bij Mercedes. Toen de (C124 - 230CE) in 1987 uitkwam hadden wij zo eentje besteld en na 1 jaar was er nog altijd geen levering zodat wij van miserie een 260E stockwagen genomen hebben. Ongelooflijk, na een jaar voorziene wachttijd kwamen ze vertellen dat er nog eens minstens 2 maanden bijkwamen, dat waren tijden...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Exact dezelfde als de mijne. Enkel heb ik opzettelijk gezocht naar een exemplaar met stoffen interieur (''Karo'') omdat ik het leder in een R129 nooit mooi heb gevonden. Te glad, zeker na verloop van tijd veroudert dat heel lelijk.
Ah ja, en de mijne is een 500
Wilde ook per se een zilveren, wat mij betreft ver uit de knapste kleur.
Tof onderwerp ooit koop ik er mij één!
Kan een mod de titel veranderen in R129? W129 klopt niet...
En 'Mercedes' moet 'Mercedes-Benz' zijn.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment