Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes R129: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes R129: 25 jaar

De R129 is ook al 25 geworden, altijd mooi model gevonden

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
    Last edited by Namaz; 07/05/2015, 13:45.

Comment

Comment

Speciaal met een vriend voor deze in 1989 naar Genève gereden voor de wereldpremière, hij heeft toen een prachtige 300SL gekocht. Hierbij enkele zelfgemaakte foto's van toen, sorry voor de slechte kwaliteit,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

25 jaar en opeens een stuk interessanter, een simpele witte 300 sl volstaat aub

Comment

500 mag ook en vind je sneller in het wit

Comment

In Frankfurt 1989 stond zelfs een tuner die de neus van de 129 op een 124 gebouwd had Af en toe zag je zo wel eentje rijden.

Comment

ja, net zoals toen een z1 neus op een 7 serie ook mode was

edit : die staat ernaast !

Comment

mercedes heeft vaak van die foto's waar alle e's door de jaren heen opgelijnd staan

ze hadden dat ook moeten doen met alle facelifts van de 129, alhoewel een vroege een pak vierkanter/minder dynamisch is als een laatste serie hebben ze allemaal hun charmes

Comment

't gaat toch raar doen als ge die op oldie platen gaat beginnen zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        In Frankfurt 1989 stond zelfs een tuner die de neus van de 129 op een 124 gebouwd had Af en toe zag je zo wel eentje rijden.

Echt lelijk! Net als die (nog lelijkere) SEC-motorkappen..

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                          't gaat toch raar doen als ge die op oldie platen gaat beginnen zien
                          Ik reed onlangs door Beringen en zag er twee zo'n. Alletwee met jonge gastjes erin.
                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                            Echt lelijk! Net als die (nog lelijkere) SEC-motorkappen..

Mercedes-Benz 300 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

Tof onderwerp ooit koop ik er mij één!
                              Kan een mod de titel veranderen in R129? W129 klopt niet...

Comment

Imo een van de knapste SL's ooit.

Toen die pas uit kwam was er al een wachtlijst van min. 1 jaar. Iemand die ik ken had een van de allereerste nieuwe, een 300SL24. Die vond de hele tijd kaartjes onder z'n ruitenwisser met de vraag of hij de auto wilde verkopen tegen een mooie meerprijs. Dat ging zelfs tot 1 miljoen frank destijds en zelfs iets meer voor een 500SL.

Uiteindelijk heeft hij toegehapt en een Porsche gekocht.
                                Last edited by David67; 07/05/2015, 01:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  Toen die pas uit kwam was er al een wachtlijst van min. 1 jaar.
                                  Dat kwam destijds vaker voor bij Mercedes. Toen de (C124 - 230CE) in 1987 uitkwam hadden wij zo eentje besteld en na 1 jaar was er nog altijd geen levering zodat wij van miserie een 260E stockwagen genomen hebben. Ongelooflijk, na een jaar voorziene wachttijd kwamen ze vertellen dat er nog eens minstens 2 maanden bijkwamen, dat waren tijden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten

Exact dezelfde als de mijne. Enkel heb ik opzettelijk gezocht naar een exemplaar met stoffen interieur (''Karo'') omdat ik het leder in een R129 nooit mooi heb gevonden. Te glad, zeker na verloop van tijd veroudert dat heel lelijk.

Ah ja, en de mijne is een 500

Wilde ook per se een zilveren, wat mij betreft ver uit de knapste kleur.
                                    Last edited by ; 07/05/2015, 13:53.

Comment

Ok, nog lelijker dan zo'n SEC-motorkap, want meer werk om terug om te bouwen..

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                                      Tof onderwerp ooit koop ik er mij één!
                                      Kan een mod de titel veranderen in R129? W129 klopt niet...
                                      En 'Mercedes' moet 'Mercedes-Benz' zijn.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Super zalig model. Hoop er ooit eentje te bezitten.
                                        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                        Current:
                                        1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                        1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                        Ex:
                                        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                        1976 Mercedes-Benz W123 250
                                        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel