iets anders: Pontiac Grand AM ; zelden een amerikaan met 180k km in deze staat gezien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Leuke betaalbare daily's aangeboden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenniet iedereen vindt ze knap, maar qua looks met niets te vergelijken, buiten en binnen (zeker eerste gen.).
Ik vind ze dan weer wel hartstikke leuk, ze hebben voor mij meer karakter dan een ascona, 405, sierra sedan, Renault 21, ...
Die Pontiac is wel nog cool (zeker met een knappere velg eronder). Lijkt me enkel niet simpel om stukken te vinden als er eens iets aan mankeert?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenVind ze iets te plastiekerig ogen, zeker zo in het wit.
Die Pontiac is wel nog cool (zeker met een knappere velg eronder). Lijkt me enkel niet simpel om stukken te vinden als er eens iets aan mankeert?
Mechanische atukken reken op ongeveer 3 tot 5 dagen aan u deur .
Het is carrosserie als ge iets voor hebt
Comment
-
Wit is inderdaad niet de beste kleur (en zeker zonder de eerste generatie oranje pinkers vooraan
Dit lijkt me een tussenmodel gezien de pinkers vooraan niet de rechte zijn en het tweedehands generatie interieur, maar toch nog met de achterste ruitjes.
TRD was de luxe uitvoering dacht ik.
5K is er inderdaad over. Als de vering nog ok is, dan zou ik toch zeggen 3K. Dan moeten ze 'm niet voltanken.
Comment
-
Pinkers zijn snel gewisseld zeker?Of verschilt de vorm ook tussen facelift en pre-fl?
Ze waren hun tijd wel vooruit, Benz en anderen stapten pas in de jaren '90 over naar witte pinkers.
Comment
-
Hmm spijtig.Wel vreemd dat ze de zij- en achterpinkers dan oranje laten..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichten1.100 EUR voor een mercedes 190, zwart, met een volledige sound installatie, houten interieur, 'luxe' doorlopende middenconsole...lijkt erg goedkoop! Wel nog geen oldtimer (nog enkele maanden...)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...en_lowerfunnel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenWit is inderdaad niet de beste kleur (en zeker zonder de eerste generatie oranje pinkers vooraan
Dit lijkt me een tussenmodel gezien de pinkers vooraan niet de rechte zijn en het tweedehands generatie interieur, maar toch nog met de achterste ruitjes.
TRD was de luxe uitvoering dacht ik.
5K is er inderdaad over. Als de vering nog ok is, dan zou ik toch zeggen 3K. Dan moeten ze 'm niet voltanken.
Vind die karren wel iets hebben, vooral dan als GTi, is echt grappig hoe die kar toch sportief werd aangekleed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenBX TRD met 42k km. eerste eigenaar.
In deze staat nauwelijks te vinden, zeker een diesel niet. Maar 5k euro ..
http://www.kapaza.be/nl/citroen/citr...-104148931.htmClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichtenhttp://nl.ww3.autoscout24.be/classif...718?asrc=st|as
Veel van deze gaan je niet meer vinden met zulke km stand van 1ste eigenaar en manueel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten"advertentie niet meer beschikbaar"
Is dus na een uur al weg
Wat was het misschien?
Comment
-
€7500
Comment
-