Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leuke betaalbare daily's aangeboden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is eerder een "leuke betaalbare zomer auto" ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
    ascona cabrio.
    op zicht best wel leuk exemplaar. En voor 3000 euro, geen geld eigenlijk.

Comment

• dat is zeker een koopje, met een 2.0 dan nog, belastingsvrij, digitaal dash...
      mijn eerste auto was zo een gewone ascona 4deurs 1.6SV met 82pk en dat ging al aardig vooruit

Comment

• Nostalgie, met zo eentje heb ik mijn eerste tienduizenden kilometers afgemaald: http://www.kapaza.be/nl/audi/audi-100d-5cylinder-5vites-servo-eerste-eigenaar-99109486.htm

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
          Nostalgie, met zo eentje heb ik mijn eerste tienduizenden kilometers afgemaald: http://www.kapaza.be/nl/audi/audi-100d-5cylinder-5vites-servo-eerste-eigenaar-99109486.htm

Zin om dat te kopen nu ik elke dag rond de 100km woon-werkverkeer moet doen. Maar heb net een benzine gekocht. (voor ik wist dat ik zoveel km's ging moeten doen)

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Mijn vader had exact dezelfde in het bordaux.
            Alleen daarvoor zou ik hem al kopen
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Mooie 100, mijn Pa heeft dat ook nog gehad.
              2e slechte Audi op rij toen na goede VW's gehad te hebben (echt pech gehad) => volgende was een Mercedes
              Die letzten Worte ...
              ... eines Diesel-Fahrers:
              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
              W201 BENZIN

Comment

• wij hebben een 80 diesel gehad in dezelfde kleur. Wel een platte 1.6, gene vijfcilinder. Schone prijs ook, wagen ziet er nog goed uit (en weinig km's)
                Rechterkoplamp heeft precies wel een duwke gehad?
                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Zin om dat te kopen nu ik elke dag rond de 100km woon-werkverkeer moet doen. Maar heb net een benzine gekocht. (voor ik wist dat ik zoveel km's ging moeten doen)
                  Ik snap niet waarom je dan die s124 diesel hebt weggedaan. Koop u terug een oldi diesel! Deze Audi is goed geprijsd me dunkt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                    Ik snap niet waarom je dan die s124 diesel hebt weggedaan. Koop u terug een oldi diesel! Deze Audi is goed geprijsd me dunkt ...
                    Ik wel, was een moneypit als ik het zo las.
                    Ian heeft er goed aan gedaan die weg te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                      LOL alsof zijn 230E geen geld zal kosten ...

Comment

LOL alsof zijn 230E geen geld zal kosten ...
                        Idd, een auto is altijd een moneypit.

Comment

• Ik zie hem toch terug dieselen .

Comment

• 't Wordt ook stilaan tijd dat Ian nog eens een andere auto koopt hé mannen, dus Ian: ga er voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              't Wordt ook stilaan tijd dat Ian nog eens een andere auto koopt hé mannen, dus Ian: ga er voor
                              Wanneer ga jij er nog eens één kopen?

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                              Heb pas een nieuwe job (m'n vorige jobs waren allemaal relatief dicht bij huis, had eigenlijk geen diesel nodig, vandaar dat ik het 'durfde' om nu terug een naft te kopen als daily). Indien ik daar al werkte, had ik hem nog niet meteen weg gedaan. Indien ik vast werk had, zou het nog te overwegen zijn om terug een pendel diesel te kopen, maar het zou stom zijn om de 230E nu al terug te verkopen, nu hij net gekeurd en ingeschreven is. Voor 't zelfe geld stop ik daar binnen 4 maand (je weet nooit hoe de dingen kunnen lopen) en dan sta je daar met je speciaal gekochte diesel.

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                              Idd.. Die kar bleef wel bollen, maar er was vanalles waar ik me aan stoorde. Om die dingen te fixen zodat hij weer 'als nieuw' zou rijden, zou ik er heel wat geld tegenaan gegooid moeten hebben. Voor een auto die ik het niet echt waard vond. De 230E is dat wel waard om wat geld aan te besteden, vanwege de historiek en goed bewaarde staat (hij rijdt ook beter/leuker dan m'n 250TD vind ik). Al ben ik nog steeds verliefd op de looks van een S124 (vandaag nog eentje zien rijden, een lichtblauwe mopf 1 op gulli's - carrosserie was wel niet top). Maar een sedan rijdt eigenlijk iets beter (enkel als je achteruit rijdt, om te parkeren voor een auto of muurtje, is het erg moeilijk op de afstand in te schatten, hoe ver je nog achteruit kunt rijden.. Je ziet haast niets. Een spoiler is een oplossing, maar die zijn spijtig genoeg niet echt mooi.

Vandaag ook nog een lichtblauwe 300D zien rijden. Wellicht eerste eigenaar (oudere man aan 't stuur).

En zelfs djenne, die nogal sceptisch was omdat ik m'n break verkocht voor een 230E, was aangenaam verrast en vond dat ik een goede koop gedaan had. ^^ Zit nu wel nog aan m'n eerste tank, benieuwd wat het verbruik zal zijn.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Tja als je verandert van werk zoals je verandert van auto's ... .

Comment

• Ondertussen nog wat dieseltjes posten

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

Tja als je verandert van werk zoals je verandert van auto's ... .
                                    Ik verander meestal sneller van auto (de daily's). Maar m'n huidige E30 heb ik toch al bijna 4 jaar. Een absoluut record.

De S124 heb ik ook 2 jaar gehad, waarvan 1 jaar mee gereden. Tussendoor heb ik vorig jaar wel nog een 'project' gekocht, maar snel weer verkocht.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                      Idd, een auto is altijd een moneypit.
                                      dat hangt er dan toch vanaf WAT je koopt. mijn golf heeft op die 5jaar tijd geld opgebracht. beste aankoop ooit. geen racemachien met zijn 1.6D maar wel een superzuinige woon-werk verkeer bak.
                                      ook al is die nu half vervangen door de benz, nog altijd geen reden om die weg te doen. brengt niks op en voor wat de tax/verzekering maar kost, heb ik ondertussen nog een backup auto.

Comment

• Weet ge wat? De echt interessante wagens zetten we in het zuiden van Frankrijk. Weet ge wel, 10u rijden enkele reis. Turbo en van voor 1990. km's vallen mee.

autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                          Weet ge wat? De echt interessante wagens zetten we in het zuiden van Frankrijk. Weet ge wel, 10u rijden enkele reis. Turbo en van voor 1990. km's vallen mee.

Nostalgie Als student nog een jaartje met zo ene van mijn broer rondgereden (wel een manuele).

Die zijn precies wel bijna allemaal van de aardbol verdwenen.

Comment

Working...
                                          X