Hey iedereen,
Effe voorstellen, ik ben Sascha uit gent en ben 38 jaar.
Ik heb al enige tijd interesse in old timers (vooral amerikaanse
)
Ik heb jaren terug al een firebird '92 en een cadillac sts '94 gehad als dagelijkse (en enige) wagen.
Nu zou ik mij zelf een old timer willen aanschaffen, ik zou deze opnieuw dagelijks willen gebruiken en dit zou mijn tweede wagen zijn.
Ik wil graag op lpg rijden, zouden jullie mij aanraden om dit te doen of toch beter op benzine? En zou ik uitkijken naar een okkazie waar er al lpg inzit of later gewoon laten installeren?
Mits ik nog niet "zoveel" weet over old timers zou ik het overwegen om af en toe eens naar meetings te gaan en daar uitkijken voor een goede okkazie. (ik denk/hoop dat die personen die meetings meedoen hun old timers toch heel goed onderhouden)
Daar zou ik dan ook veel informatie kunnen bekomen he
Ik zou zo een 5000€ a 6000€ willen spenderen, mits er zoveel merken, modellen zijn...
kunnen jullie jullie ervaringen/kennis delen met mij over bepaalde merken
(plus punten/minpunten)
Ik vind deze wel iets hebben...
Lincoln Continental

of iets in die genre
Chevrolet 1971 Chevrolet Impala

Dus liefst een 5 deurs, nu jullie zo een beetje de richting weten van 'model'
alle tips/suggesties van merken zijn meer dan welkom.
Eventueel ben ik ook aant overwegen om een iets sportievere old timer te kopen ipv een "slee" zoals de lincoln
iets zoals een firebird, camaro, dodge charger...
Effe voorstellen, ik ben Sascha uit gent en ben 38 jaar.
Ik heb al enige tijd interesse in old timers (vooral amerikaanse

Ik heb jaren terug al een firebird '92 en een cadillac sts '94 gehad als dagelijkse (en enige) wagen.
Nu zou ik mij zelf een old timer willen aanschaffen, ik zou deze opnieuw dagelijks willen gebruiken en dit zou mijn tweede wagen zijn.
Ik wil graag op lpg rijden, zouden jullie mij aanraden om dit te doen of toch beter op benzine? En zou ik uitkijken naar een okkazie waar er al lpg inzit of later gewoon laten installeren?
Mits ik nog niet "zoveel" weet over old timers zou ik het overwegen om af en toe eens naar meetings te gaan en daar uitkijken voor een goede okkazie. (ik denk/hoop dat die personen die meetings meedoen hun old timers toch heel goed onderhouden)
Daar zou ik dan ook veel informatie kunnen bekomen he

Ik zou zo een 5000€ a 6000€ willen spenderen, mits er zoveel merken, modellen zijn...
kunnen jullie jullie ervaringen/kennis delen met mij over bepaalde merken

Ik vind deze wel iets hebben...
Lincoln Continental

of iets in die genre
Chevrolet 1971 Chevrolet Impala

Dus liefst een 5 deurs, nu jullie zo een beetje de richting weten van 'model'
alle tips/suggesties van merken zijn meer dan welkom.
Eventueel ben ik ook aant overwegen om een iets sportievere old timer te kopen ipv een "slee" zoals de lincoln
iets zoals een firebird, camaro, dodge charger...
Comment