Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
[ATTACH]107077[/ATTACH]
Mooie merc moet ik zeggen.
Volgens mij zijn die wiel schelen nog het duurste aan heel die otto
Hahaha, ik heb die daarstraks ook gezien! Ik heb er nog een praatje mee gemaakt in de file, zijn kabel van de versnelling was over of zoiets, in panne gevallen op het linker rijvak, heeft nog een heel eindje liggen duwen :-D
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Prijs is er idd lichtjes over. Moest die nu roestvrij zijn etc.. (Maar dan nog zal 't enkel voor liefhebbers zijn die specifiek zoiets zoeken)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik vraag me af, is het mogelijk om een auto op chassisnummer of zo te kunnen vinden?
Mijn ouders hun eerste auto was een Citroën BX en zo iets kunnen terugvinden/kopen zou wel leuk zijn (nostalgieeeeeee)
Ik vraag me af, is het mogelijk om een auto op chassisnummer of zo te kunnen vinden?
Mijn ouders hun eerste auto was een Citroën BX en zo iets kunnen terugvinden/kopen zou wel leuk zijn (nostalgieeeeeee)
Je kunt hier ook op chassisnummer kijken. Enige info die je ziet is wanneer die laatst ingeschreven was en tot wanneer de keuring geldig is. Maar het kan al een idee geven of die BX nog bestaat of niet.
Morgen kannik niet.
14/3 doet een collega een kroegentocht voor zijn verjaardag en aangezien ik de 15de verjaar moet ik mee.
21/3 werken
12/4 gaat ook een tegenvaller worden.
't Wordt een zielig jaar van't jaar.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Comment