Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vroeger haalde ik ook mijn neus op voor lagere diesels (benzines hadden altijd al 'voldoende') maar vandaag niet meer, ik ontken niet dat zwaardere versies een + hebben, maar het verandert niets aan de intristieke auto, die + kan zelfs een - zijn want hoe trager, hoe beter je rijdt
sowieso ben ikzelf geen haastig persoon, ik heb nooit vermogen nodig om nog-snel-ergens-tussen te schieten want zo rij ik nooit...ook niet als ik ooit mijn 45 zal hebben
Ging het net zeggen... zijn dat geen W202 elegance velgen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
vroeger haalde ik ook mijn neus op voor lagere diesels (benzines hadden altijd al 'voldoende') maar vandaag niet meer, ik ontken niet dat zwaardere versies een + hebben, maar het verandert niets aan de intristieke auto, die + kan zelfs een - zijn want hoe trager, hoe beter je rijdt
sowieso ben ikzelf geen haastig persoon, ik heb nooit vermogen nodig om nog-snel-ergens-tussen te schieten want zo rij ik nooit...ook niet als ik ooit mijn 45 zal hebben
Er is een verschil tussen te weinig / genoeg / en teveel. Mijn 1.6 diesel met 105 pk vroeg een actievere rijstijl dan mijn slome 2.4 met 130 pk die ik nu heb, waardoor ik sneller reed dan nu. Niks mis met zo een kleine diesel, maar in een wagen die op comfort gericht is mag het iets meer zijn.
In die zin ben ik ook van oordeel dat de kleine diesels bij MB enkel in a en b passen. C is voor mij op comfort gericht en dat matcht niet.
ik denk nog steeds dat een kleine diesel gekoppeld aan een automaat genoeg kan voorzien, hoe kon een 200d het anders vroeger doen
je mag zelfs on-nostalgische mensen aan het stuur zetten en ook zij zullen zeggen dat met een manuele 200d rijden geen zelfmoord is
ik denk nog steeds dat een kleine diesel gekoppeld aan een automaat genoeg kan voorzien, hoe kon een 200d het anders vroeger doen
je mag zelfs on-nostalgische mensen aan het stuur zetten en ook zij zullen zeggen dat met een manuele 200d rijden geen zelfmoord is
...en al zeker als passagier
Ja maar de 200d's die wij hadden waren gewoon traag en daarmee uit. Die moderne kleine dieseltjes zijn best vlot in vergelijking, maar vragen veel meer activiteit van de bestuurder, zelfs met een automaat met 7 of 8 versnellingen.
Op zich zijn het technisch knappe oplossingen, mijn 1.6 ging super goed om met 1800 kilo aan auto, maar dezelfde comfort ervaring als bij een 2.0 of hoger krijg je nooit.
Ja maar de 200d's die wij hadden waren gewoon traag en daarmee uit. Die moderne kleine dieseltjes zijn best vlot in vergelijking, maar vragen veel meer activiteit van de bestuurder, zelfs met een automaat met 7 of 8 versnellingen.
een 220d of zelfs een 200d vraagt 0 activiteit tov een 1.6tdi (wat ik ook voldoende vind hoor) das het verschil
je kunt met alle gemak in derde vertrekken, dat stottert niet, heeft linieaire vermogensopbouw...is superraffineerd alleen heeft het geen vermogen
En een witte dan nog... op doppen. Zonder airco of schuifdak.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment