Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Patatke, ga jij niet? Kunnen wij eindelijk uw machien ook eens zien, en een gezicht op uw nickname plakken.
Ik kan dat weekend niet, anders ging ik misschien wel. Mijn oldie is wel verre van perfect hé, verroeste voorspatborden - defect dakje - doffe lak .. die van u blinken allemaal .
Ziet er erg proper uit. En idd geen overdreven prijskaartje.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
(300TE - achterruitblendering hoeft wel niet voor mij)
Ik wil een S124
Valt op hoe de pre-2006 w211's ook daar fel duur staan. Als ik weet wat ik particulier betaald heb voor mijn elegance 2006 met 116 000km....
en die 2002-2004 modellen hebben het vaakst problemen
Valt op hoe de pre-2006 w211's ook daar fel duur staan. Als ik weet wat ik particulier betaald heb voor mijn elegance 2006 met 116 000km....
en die 2002-2004 modellen hebben het vaakst problemen
Die E's staan inderdaad veel te duur, misschien is die w124 wel hét koopje .
heb ik gecontacteerd
vind ik nog altijd net iets te duur, zoals ik al zei heb ik net iets meer betaald voor eentje uit 2006 (net iets meer updates) elegance (das persoonlijk) met 2/3 van km's, met volleder en winter- én zomerbanden.
Is me te duur in taksen. Hoeveel PK heeft de jouwe trouwens? Verschilt toch serieus met de 300E zeker?
Djenne, zo'n dingen niet posten!
Deftige 124, meer dan deftige motor en een trekhaak. Ideaal eigenlijk én goedkoper dan een recentere auto te kopen, ookal heeft deze een serieuze taks.
Maar wat is dat groen prachtig!
Interieurfoto's toevallig?
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Comment