Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichtennergens. Zit onder u motorkap en is geen sticker. Is een plaatje met nummers op.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIs weer de zoveelste trol die hier het autoforum komt verzieken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenDaar denk ik inderdaad ook aan, alhoewel die er niet zo oud uit ziet, ik zou eens moeten kijken of er nergens documentatie is van wanneer deze geplaatst is.
Misschien is het slecht gebruik of ontijdig onderhoud?
Het is trouwens jammer genoeg een niet OEM trekhaak ... wel jammer aangezien ik een OEM aan een vriend gegeven heb.
Het leuke is wel dat deze gekeurd is voor 2100kg, de 260E is maar tot 1900kg.
Sent from my iPad using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMaar ik wil de kleurcode weten, of staat dat daar ook op? Is de mijne in 'signalrot'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gdgman Bekijk Berichtenik verziek hier nisk men beste zeg gewoon wat ik denk en weet zeker dat er anderen ook zo overdenken gewoon weg met die ouw vrakken.
Van auto's ken je niet veel, maar over spelling precies ook niet.
mvg2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gdgman Bekijk Berichtenik verziek hier nisk men beste zeg gewoon wat ik denk en weet zeker dat er anderen ook zo overdenken gewoon weg met die ouw vrakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenIan, trek u capo open en kijkt op da plaatje, zou bij de codes 568 moeten staan
Pff, ik wil echt rijden met die kar!
Stel dat ik in het slechtste geval waterlek heb via schuifdak (aangezien de auto nogal vochtig was vanbinnen als hij nog niet onder de carport stond), hoe valt dit dan te fixen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenProficiat, Glenn!
Die plaat dat erop hangt scheelt 2 tekens met die van onze Volvo.
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenProficiat Glenn! Hier ook eentje gekocht gisteren.
250TD automaat van 1989, volledig ingevuld onderhoudsboekje bij Proot KnokkeRijdt zalig.
Jij bent slimmer geweest, jij kan er al ineens mee rijden.
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenAls die bak nog goed werkt en naar alle versnellingen hetzelfde schakelt dan zou ik gewoon eens laten spoelen via die Tim Eckart-methode in Erpe-Mere.
http://www.automatikoelwechselsystem...denliste_1.pdf
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenNice, droom ik ook van, zo'n 300TE!
Wat is er 'stroef' aan de bak?
Sent from my C5503 using Tapatalk
Aangezien die automaten redelijk snel te vinden zijn is het niet zo moeilijk en niet zo duur om die te vervangen.
Iets anders: ik denk eraan om een cover/doek op de auto te leggen, de carport waar ie nu instaat is maar een tijdelijke plaats. Iemand zo'n goeie cover/doek kan aanbevelen?
Een andere optie die ik nog overweeg is een opslagtent, maar ook daar weet ik niet direct iemand die hier ervaring mee heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenBak gaat moeilijk in en uit de verschillende standen en eens ie in een D of R staat moet je veel gas geven vooraleer de auto ook echt vertrekt. Ik denk aan de koppelomvormer of aan de sturing hiervan … maar die diagnose kan wel eens verkeerd zijn.
Aangezien die automaten redelijk snel te vinden zijn is het niet zo moeilijk en niet zo duur om die te vervangen.
Iets anders: ik denk eraan om een cover/doek op de auto te leggen, de carport waar ie nu instaat is maar een tijdelijke plaats. Iemand zo'n goeie cover/doek kan aanbevelen?
Een andere optie die ik nog overweeg is een opslagtent, maar ook daar weet ik niet direct iemand die hier ervaring mee heeft.
Hoop dat je het alleszins snel gefixed krijgt!
Ik heb zo'n car cover uit de Auto5 gekocht indertijd om mijn M635 te stallen, geen klagen van. Is met een paar verluchtingsgaatjes, zachte binnenkant, waterafstotende buitenkant etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gdgman Bekijk Berichtenik verziek hier nisk men beste zeg gewoon wat ik denk en weet zeker dat er anderen ook zo overdenken gewoon weg met die ouw vrakken., negatieve aandacht is ook aandacht. Maar voor de rest is het een mongool
.
Comment
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Die die Multitronic postte was sneller weg blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk BerichtenHeb je de pressure control cable al eens gecontroleerd, zowel aan het gasmechanisme in de motorruimte als aan de bak zelf, deze zitten soms afgebroken (je moet er maar eens het youtube kanaal van Mercedessource op nakijken, staat een filmpje van). Zit volgens mij ook nog een vacuumdoosje dat goed moet zijn (en ook de vacuumleidingen natuurlijk). Voor de rest misschien eens het pookmechanisme bekijken. Als het in de bak zelf zit en voorgaande zaken goed zijn, dan mogelijks de rembanden die op zijn ? Enfin, dat zijn zo de eerste dingen die in mij opkomen, misschien is het maar iets stom en is de bak wisselen al een brug te ver hé. Spoelen, nieuwe filter en verse olie kan natuurlijk ook geen kwaad, hoewel sommigen daar andere ideeën over hebben.
Hoop dat je het alleszins snel gefixed krijgt!
Ik heb zo'n car cover uit de Auto5 gekocht indertijd om mijn M635 te stallen, geen klagen van. Is met een paar verluchtingsgaatjes, zachte binnenkant, waterafstotende buitenkant etc.
Comment
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk BerichtenLinkje naar dat filmpje?
Comment
Comment