Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Ik veronderstel dat jij met het meest geavanceerde voertuig rijdt?
    Waarom reageren jullie daar op? Gewoon laten uitdoven en negeren...
    1984 BMW M635CSi F u n
    1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Is weer de zoveelste trol die hier het autoforum komt verzieken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
        nergens. Zit onder u motorkap en is geen sticker. Is een plaatje met nummers op.
        Maar ik wil de kleurcode weten, of staat dat daar ook op? Is de mijne in 'signalrot'?

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Is weer de zoveelste trol die hier het autoforum komt verzieken.
          ik verziek hier nisk men beste zeg gewoon wat ik denk en weet zeker dat er anderen ook zo overdenken gewoon weg met die ouw vrakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
            Daar denk ik inderdaad ook aan, alhoewel die er niet zo oud uit ziet, ik zou eens moeten kijken of er nergens documentatie is van wanneer deze geplaatst is.
            Misschien is het slecht gebruik of ontijdig onderhoud?

Het is trouwens jammer genoeg een niet OEM trekhaak ... wel jammer aangezien ik een OEM aan een vriend gegeven heb.

Het leuke is wel dat deze gekeurd is voor 2100kg, de 260E is maar tot 1900kg.

Sent from my iPad using Tapatalk
            Als die bak nog goed werkt en naar alle versnellingen hetzelfde schakelt dan zou ik gewoon eens laten spoelen via die Tim Eckart-methode in Erpe-Mere.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Maar ik wil de kleurcode weten, of staat dat daar ook op? Is de mijne in 'signalrot'?
              568 signalrot dacht ik, zal't straks eens opzoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gdgman Bekijk Berichten
                ik verziek hier nisk men beste zeg gewoon wat ik denk en weet zeker dat er anderen ook zo overdenken gewoon weg met die ouw vrakken.
                Nisk = niks , ouw = oude , vrakken = wrakken.

Van auto's ken je niet veel, maar over spelling precies ook niet.

mvg
                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Ian, trek u capo open en kijkt op da plaatje, zou bij de codes 568 moeten staan

Comment

Gij zijt nen mongool.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                      Ian, trek u capo open en kijkt op da plaatje, zou bij de codes 568 moeten staan
                      Linksonder op het plaatje? Zoja, klopt.

Pff, ik wil echt rijden met die kar!

Stel dat ik in het slechtste geval waterlek heb via schuifdak (aangezien de auto nogal vochtig was vanbinnen als hij nog niet onder de carport stond), hoe valt dit dan te fixen?

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• ik zou dat tijdelijk dichtkitten met silicone of ductape tot dienen auto zich bewezen heeft. Voor ge het weet hebt ge nog hydraulische klepstoters, vacuumpomp , diverse keerringen aan uwe rekker. Paint it and drive it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                          Proficiat, Glenn!
                          Die plaat dat erop hangt scheelt 2 tekens met die van onze Volvo.
                          Cool! Jammer genoeg is deze plaat wel al uitgeschreven en hangt deze er gewoon op om onze exportvrienden niet op ideeën te brengen!

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                          Proficiat Glenn! Hier ook eentje gekocht gisteren.

250TD automaat van 1989, volledig ingevuld onderhoudsboekje bij Proot Knokke Rijdt zalig.
                          Zalig!

Jij bent slimmer geweest, jij kan er al ineens mee rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Als die bak nog goed werkt en naar alle versnellingen hetzelfde schakelt dan zou ik gewoon eens laten spoelen via die Tim Eckart-methode in Erpe-Mere.

http://www.automatikoelwechselsystem...denliste_1.pdf

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                          Nice, droom ik ook van, zo'n 300TE!

Wat is er 'stroef' aan de bak?

Sent from my C5503 using Tapatalk
                          Bak gaat moeilijk in en uit de verschillende standen en eens ie in een D of R staat moet je veel gas geven vooraleer de auto ook echt vertrekt. Ik denk aan de koppelomvormer of aan de sturing hiervan … maar die diagnose kan wel eens verkeerd zijn.

Aangezien die automaten redelijk snel te vinden zijn is het niet zo moeilijk en niet zo duur om die te vervangen.

Iets anders: ik denk eraan om een cover/doek op de auto te leggen, de carport waar ie nu instaat is maar een tijdelijke plaats. Iemand zo'n goeie cover/doek kan aanbevelen?
                          Een andere optie die ik nog overweeg is een opslagtent, maar ook daar weet ik niet direct iemand die hier ervaring mee heeft.

Comment

Bak gaat moeilijk in en uit de verschillende standen en eens ie in een D of R staat moet je veel gas geven vooraleer de auto ook echt vertrekt. Ik denk aan de koppelomvormer of aan de sturing hiervan … maar die diagnose kan wel eens verkeerd zijn.

Aangezien die automaten redelijk snel te vinden zijn is het niet zo moeilijk en niet zo duur om die te vervangen.

Iets anders: ik denk eraan om een cover/doek op de auto te leggen, de carport waar ie nu instaat is maar een tijdelijke plaats. Iemand zo'n goeie cover/doek kan aanbevelen?
                            Een andere optie die ik nog overweeg is een opslagtent, maar ook daar weet ik niet direct iemand die hier ervaring mee heeft.
                            Heb je de pressure control cable al eens gecontroleerd, zowel aan het gasmechanisme in de motorruimte als aan de bak zelf, deze zitten soms afgebroken (je moet er maar eens het youtube kanaal van Mercedessource op nakijken, staat een filmpje van). Zit volgens mij ook nog een vacuumdoosje dat goed moet zijn (en ook de vacuumleidingen natuurlijk). Voor de rest misschien eens het pookmechanisme bekijken. Als het in de bak zelf zit en voorgaande zaken goed zijn, dan mogelijks de rembanden die op zijn ? Enfin, dat zijn zo de eerste dingen die in mij opkomen, misschien is het maar iets stom en is de bak wisselen al een brug te ver hé. Spoelen, nieuwe filter en verse olie kan natuurlijk ook geen kwaad, hoewel sommigen daar andere ideeën over hebben.

Hoop dat je het alleszins snel gefixed krijgt!

Ik heb zo'n car cover uit de Auto5 gekocht indertijd om mijn M635 te stallen, geen klagen van. Is met een paar verluchtingsgaatjes, zachte binnenkant, waterafstotende buitenkant etc.
                            1984 BMW M635CSi F u n

Comment

Hij houdt het topic in ieder geval levendig , negatieve aandacht is ook aandacht. Maar voor de rest is het een mongool .

Comment

• Comment

• Dit gaat héél snel weg zijn:
                                  Tweedehands en nieuwe Auto's en meer aangeboden en gezocht op 2dehands. Koop en verkoop Auto's, tegen aantrekkelijke prijzen!

Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                  Current:
                                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                  Ex:
                                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Die die Multitronic postte was sneller weg blijkbaar.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                                      Heb je de pressure control cable al eens gecontroleerd, zowel aan het gasmechanisme in de motorruimte als aan de bak zelf, deze zitten soms afgebroken (je moet er maar eens het youtube kanaal van Mercedessource op nakijken, staat een filmpje van). Zit volgens mij ook nog een vacuumdoosje dat goed moet zijn (en ook de vacuumleidingen natuurlijk). Voor de rest misschien eens het pookmechanisme bekijken. Als het in de bak zelf zit en voorgaande zaken goed zijn, dan mogelijks de rembanden die op zijn ? Enfin, dat zijn zo de eerste dingen die in mij opkomen, misschien is het maar iets stom en is de bak wisselen al een brug te ver hé. Spoelen, nieuwe filter en verse olie kan natuurlijk ook geen kwaad, hoewel sommigen daar andere ideeën over hebben.

Hoop dat je het alleszins snel gefixed krijgt!

Ik heb zo'n car cover uit de Auto5 gekocht indertijd om mijn M635 te stallen, geen klagen van. Is met een paar verluchtingsgaatjes, zachte binnenkant, waterafstotende buitenkant etc.
                                      Linkje naar dat filmpje?

Comment

• 55k km's.

Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                        Current:
                                        1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                        1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                        Ex:
                                        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                        1976 Mercedes-Benz W123 250
                                        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                        1980 Mercedes-Benz W123 280
                                        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Linkje naar dat filmpje?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                          1984 BMW M635CSi F u n

Comment

Working...
                                          X