Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Heeft er iemand nog nieuwe doppen nodig voor een prefacelift (dus zonder iets van chroom)?
Ik ken iemand die nog een splinternieuwe set liggen heeft (met 201... onderdeelnummer als ik het goed gezien heb)
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Heeft er iemand nog nieuwe doppen nodig voor een prefacelift (dus zonder iets van chroom)?
Ik ken iemand die nog een splinternieuwe set liggen heeft (met 201... onderdeelnummer als ik het goed gezien heb)
Jup! Zijn de logo's wel in chroom of ook plastiek?
Neen alles plastic, zoals op de eerste 190'ers en ook de eerste W124's denk ik.
Had een '89'er ook nog alles in plastic? Hoe dan ook interesse..
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Geen roest, enkel heel lichte lekkage langs achterraam in de bak, water loopt weer weg. Rijdt/schakelt perfect, over de prijs valt niet te discussiëren.
Plan dan: 250D buiten, 230E houden, G-klasse op termijn buiten en cabrio kopen en deze als daily voor vriendin en mij.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Geen roest, enkel heel lichte lekkage langs achterraam in de bak, water loopt weer weg. Rijdt/schakelt perfect, over de prijs valt niet te discussiëren.
Plan dan: 250D buiten, 230E houden, G-klasse op termijn buiten en cabrio kopen en deze als daily voor vriendin en mij.
Ik vind die alvast prachtig met dat interieur, ziet er ook goed onderhouden uit. Mocht ik morgen een wagen nodig hebben ging ik die direct halen
Ik wil die wel kopen, mijne zijn echt versleten, quanta Costa ?
Waarschijnlijk binnenkort eigenaar van set nieuwe stalen velgen en wieldoppen in nieuwstaat.. moet echt eens stoppen met wieldoppen te kopen. Voor m'n E30 heb ik intussen ook al 3 sets liggen..
Gekocht? Want zoekertje is weg.
Comment