djenne, Ik heb hem een keer gezien op de vlasmarkt en heel soms zie ik hem nog rijden van ver
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenNineEleven, drift gij ooit met uw 316? Of ooit geprobeerd?In februari ben ik op stalen velgen eens gaan driften op een parking en dat ging wel. Banden hebben echt geen klote grip. Maar op mijn goede velgen zal het een stuk moeilijker zijn. Ben anderzijds ook wel blij dat ik nog veel grip heb, zo ga ik 'nooit' onverwachts dwars gaan. Ik ben echt wel gehecht aan mijn auto en wil hem zeker niet plooien en als bestuurder zit je ook verre van veilig in een e30. Redenen genoeg om enkel berekende risco's te nemen
Comment
-
Nu we toch over E21's bezig zijn.. Gisteren in Tielt ook eentje zien staan, op Alpina velgen. Zag er wel vet uit, neus wel ietsje te ver naar beneden. Was een 323 als ik de badge op de grille mocht geloven. En stond op Hollandse donkerblauwe platen ('oldtimer' van voor de gele ingevoerd werden).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNu we toch over E21's bezig zijn.. Gisteren in Tielt ook eentje zien staan, op Alpina velgen. Zag er wel vet uit, neus wel ietsje te ver naar beneden. Was een 323 als ik de badge op de grille mocht geloven. En stond op Hollandse donkerblauwe platen ('oldtimer' van voor de gele ingevoerd werden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk kom eigenlijk weinig buiten in de regenIn februari ben ik op stalen velgen eens gaan driften op een parking en dat ging wel. Banden hebben echt geen klote grip. Maar op mijn goede velgen zal het een stuk moeilijker zijn. Ben anderzijds ook wel blij dat ik nog veel grip heb, zo ga ik 'nooit' onverwachts dwars gaan. Ik ben echt wel gehecht aan mijn auto en wil hem zeker niet plooien en als bestuurder zit je ook verre van veilig in een e30. Redenen genoeg om enkel berekende risco's te nemen
Je gaat er nu dus van uit dat als je grip hebt, je niet onverwachts dwars kan gaan? Lijkt mij juist wel dat het dan onverwachts is... Bij slechte banden ga je er toch van uit dat die ieder moment kan schuiven?
Zowiezo, moet je altijd in het achterhoofd houden, dat die wel eens dwars kan gaan. Nooit volledig overtuigd rondrijden dat het dus niet kan.
Rijde anders veel met uw kar? Deze week paar keer in Hechtel Eksel gepasseerd. Maar geen E30's gezien met u achter het stuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenMoet u zeker niet aangevallen voelen, maar ik vind ofwel uw opbouw van uw zin niet correct ofwel is uw beeld/instelling niet goed.
Je gaat er nu dus van uit dat als je grip hebt, je niet onverwachts dwars kan gaan? Lijkt mij juist wel dat het dan onverwachts is... Bij slechte banden ga je er toch van uit dat die ieder moment kan schuiven?
Zowiezo, moet je altijd in het achterhoofd houden, dat die wel eens dwars kan gaan. Nooit volledig overtuigd rondrijden dat het dus niet kan.
Rijde anders veel met uw kar? Deze week paar keer in Hechtel Eksel gepasseerd. Maar geen E30's gezien met u achter het stuur
Graptjen e, gisteren naar mcartech geweest om een maat zijn e30 320i op te halen (die van Ian in der tijd): ingesleten nokkenas, 5 tuimelaars naar de kloten, benzinelek vanachter, gaatje in de uitlaat.
Er stond daar een e21 323i, BUITEN! Blijkbaar staat die daar altijd zo, jammer, ziet er nu nochtans vrij proper uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenIk wil u nu ook niet aanvallen maar het is 'sowieso' in plaats van 'zowiezo'
Comment
-
Fak.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
+ http://www.youtube.com/watch?v=L_EEIZVMvhw" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
geen woorden voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten+ http://www.youtube.com/watch?v=L_EEIZVMvhw" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
geen woorden voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenMoet u zeker niet aangevallen voelen, maar ik vind ofwel uw opbouw van uw zin niet correct ofwel is uw beeld/instelling niet goed.
Ik rij weinig met de auto en door de week zit ik op kot in Antwerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDat is puur keuringsrubber. Ze hebben dus nog voldoende profiel. Zelfs 5mm maar in de regen zijn ze waardeloos.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenTot dat je naar de keuring moet en met versleten banden zit
Comment
Comment