Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
Indien iemand nog een mooie cab zoekt voor weinig:
Is van een liefhebber van E30.be.
Om jullie een idee te geven hoe ik hem ben gaan halen...
...En hoe ik hem nu verkoop
Ben van plan om 3500eur de vaste prijs te maken. Maar voor forumleden hou ik het bespreekbaar!
Zou blij zijn als hij in handen komt van een andere liefhebber.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk BerichtenAl eens cabrio gecruist over zalige banen?
Veel mensen zijn geen "cabrio" liefhebber puur afgaande van de looks of het soort volk dat je dikwijls in een cab ziet rijden. Maar het is echt wel fun! Gisteren avond van 19.00 tot 23.00 een 250 km's gereden, allemaal open. Zaligheid!
Zelfs als het regent is het fun, op de autostrade topless rijden in de gietende regen = epic! Al die blikken. Gewoon sneller dan 70 km/u blijven rijden en je wordt niet nat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenvind het zalig interieur, de rest niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNog een vb van 'hoe verneuk ik een mooie E30'
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk BerichtenZo nen dommen ollander!Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenBweik, hoe kun je dat nu mooier vinden
Zit vanachter op de ruit ook zo een 'grill', en nog meer lollige dingen.
Is dus volledig voor de grap, alsook die ruitenwisser in het midden. Heeft verder wel nog mooie OEM karren staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk BerichtenAl eens cabrio gecruist over zalige banen?
Veel mensen zijn geen "cabrio" liefhebber puur afgaande van de looks of het soort volk dat je dikwijls in een cab ziet rijden. Maar het is echt wel fun! Gisteren avond van 19.00 tot 23.00 een 250 km's gereden, allemaal open. Zaligheid!
Zelfs als het regent is het fun, op de autostrade topless rijden in de gietende regen = epic! Al die blikken. Gewoon sneller dan 70 km/u blijven rijden en je wordt niet nat.
Denk inderdaad wel dat ik serieus zou moeten wennen aan de blikken in het centrum. Wordt niet graag 'bekeken' in mijn auto, en een beetje incognito rondknallen wordt natuurlijk bemoeilijkt als je zonder dak rijdt
Stiekem al een hele tijd aan het dromen van een S2000.. Zalige karren. Maar ik zou mijn 318is gewoon niet kunnen wegdoen daarvoor. Of voor iets anders, vrees ik
Zou hem dan nog liever bijhouden en stallen, af en toe ritje mee maken en afwachten tot wanneer ie oldie is. Ook al is dat jammer en moeten zo'n karren eigenlijk gereden worden.
Nuja, momenteel is er toch geen budget voor een S2000 'erbij'. Nog even afwachten dan maar
Comment
-
Blijf maar bij je E30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenBlijf maar bij je E30.
Mss je eigen raad ook opvolgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk BerichtenAhum, ...
Mss je eigen raad ook opvolgen(niet dat Alexis dat gaat doen). Doelde eerder op het feit dat een E30 veel mooier is dan een S2000.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenBwa, ik zou enkel een andere velg steken en de achterlichten vervangen, de rest zou mogen blijven.
ander jantje en ander achterlichtje inderdaad ^^ dan ist prachtwagen
Comment
-
Waarom in godsnaam €1300 meer betalen dan die van op E30.be, die al bijna perfect staat en 20k minder op de teller heeft + Belgisch is, dan voor een exemplaar van ebay waar je de lichten en velgen nog moet gaan vervangen en waar wellicht geen splinternieuw dak op zit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWaarom in godsnaam €1300 meer betalen dan die van op E30.be, die al bijna perfect staat en 20k minder op de teller heeft + Belgisch is, dan voor een exemplaar van ebay waar je de lichten en velgen nog moet gaan vervangen en waar wellicht geen splinternieuw dak op zit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk doe de mijne dan ook niet weg he.(niet dat Alexis dat gaat doen). Doelde eerder op het feit dat een E30 veel mooier is dan een S2000.
S2000, tjah.. Ik vond dat eerst geen mooie wagen. Niet lelijk, gewoon weinig spannend. Let wel: dat vond ik ook van een E30 toen ik die voor het eerst overwoog. Ik heb mij echter al een tijdje zitten informeren over die S2000's, en begin ze steeds knapper te vinden. Natuurlijk sowieso een andere uitstraling: Japanse styling..
Wat me het meest aanspreekt aan die wagen is natuurlijk de motor.. Beetje een M42 op steroïden.. Atmosferisch 2-liter blok dat 240pk uitspuwt op 9000tpm. Negenduizend!! Revven die hap!
Nu, zoals ik al zei: momenteel blijft het bij dromen. Tenzij ik eens gek wil doen en er eentje koop uit de UK. Daar gaan ze echt voor minder dan de helft. Natuurlijk wel rechtsgestuurd dan. Lijkt me best mee te vallen om aan te wennen..
Comment
-
AhzoJa snap wel een beetje wat je bedoeld. De Mazda MX5 vond ik eerst ook niet echt knap, maar nu vallen ze me wel meer op als ik er eens eentje zie in het wild. (wel de eerste serie met omhoogklappende koplampen)
Comment
Comment