Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het leuke nieuws is dat ik mijn ex-316 van '87 (m'n eerste E30 ook) voor het eerst gespot in Kortrijk sinds ik hem verkocht heb begin 2012! Hij stond geparkeerd en mijn maat zei 'kijk' toen hij hem zag en nadat we onze auto geparkeerd hadden, wou ik toch wel eens kijken of het mijn ex-316'tje was en ja hoor! De (nog altijd niet afgewerkte) bijgewerkte rechterachterwielkas (die trouwens weer goed beginnen roesten is) en de halve verbruinde garagesticker op de achterruit bevestigden mijn vermoeden.
Vlug wat crappy gsm foto's geschoten:
Het minder leuke nieuws is dat hij nu in minder mooie staat is dan toen ik hem verkocht. Veel krassen op de motorkap, terwijl ik die nog laten herspuiten heb. Als ik hem zo zag staan, had ik spijt dat ik hem verkocht had. Mss had ik hem beter gehouden als oldie, maarja je kan helaas niet alles bijhouden.
Had verwacht dat hij wat beter verzorgd ging zijn omdat de broer van de eigenares ook een E30 oldie heeft (met 2.7 motor in).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
't Zou jammer zijn als hij niet meer reed, had amper 94.000 km op de teller toen ik hem verkocht. Vraag me wel af hoe de motor nu draait, of hij nog altijd 'op en neer' gaat in ralenti.
Ik heb de indruk dat die de laatste tijd serieus duurder aan het worden zijn.
er is nog altijd een verschil tussen vraagprijs en reële prijs
een E30 325i is waard wat de koper er wil voor geven, enige nadeel dat je kan hebben: er kan nog altijd ene zijn die en zotter bod doet dan 't jouwe
tip: kijk ook eens in NL: auto's die nog oldtimer moeten worden(1988-1991)n zijn serieus gezakt in prijs wegens de onduidelijkheid over de nieuwe oldtimerregels
er is nog altijd een verschil tussen vraagprijs en reële prijs
een E30 325i is waard wat de koper er wil voor geven, enige nadeel dat je kan hebben: er kan nog altijd ene zijn die en zotter bod doet dan 't jouwe
tip: kijk ook eens in NL: auto's die nog oldtimer moeten worden(1988-1991)n zijn serieus gezakt in prijs wegens de onduidelijkheid over de nieuwe oldtimerregels
Inderdaad, ben zelf zopas een mooie 325 cabrio gaan halen, de prijzen zijn daar een stuk lager als in Belgie...
Ben ook een BMW E30 320 of 325 aan het overwegen. (BMW hoort een 6 cylinder te hebben!)
Waar moet je op letten bij aankoop?
Wat zijn de typische roestplekken en zo?
Ben ook een BMW E30 320 of 325 aan het overwegen. (BMW hoort een 6 cylinder te hebben!)
Waar moet je op letten bij aankoop?
Wat zijn de typische roestplekken en zo?
Comment