Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enorm zalige M3!

Comment

• PS 'k noem allang nimeer cossiemen maar soit...

Comment

• Ik heb leuk nieuws en heb minder leuk nieuws.

Het leuke nieuws is dat ik mijn ex-316 van '87 (m'n eerste E30 ook) voor het eerst gespot in Kortrijk sinds ik hem verkocht heb begin 2012! Hij stond geparkeerd en mijn maat zei 'kijk' toen hij hem zag en nadat we onze auto geparkeerd hadden, wou ik toch wel eens kijken of het mijn ex-316'tje was en ja hoor! De (nog altijd niet afgewerkte) bijgewerkte rechterachterwielkas (die trouwens weer goed beginnen roesten is) en de halve verbruinde garagesticker op de achterruit bevestigden mijn vermoeden.

Vlug wat crappy gsm foto's geschoten:

Het minder leuke nieuws is dat hij nu in minder mooie staat is dan toen ik hem verkocht. Veel krassen op de motorkap, terwijl ik die nog laten herspuiten heb. Als ik hem zo zag staan, had ik spijt dat ik hem verkocht had. Mss had ik hem beter gehouden als oldie, maarja je kan helaas niet alles bijhouden.

Had verwacht dat hij wat beter verzorgd ging zijn omdat de broer van de eigenares ook een E30 oldie heeft (met 2.7 motor in).
        Last edited by Ian; 20/05/2013, 18:24.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ge kunt u daar idd ferm aan mispakken, als ik zie in welke staat onze vorige W124 nu verkeerd denk ik dat ook..
          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
          1980 Mercedes-Benz W123 280
          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• euh, dat kot rijdt nog...en is nog niet plat op zijnen bek gelegd

ik vind dat al heel wat

Comment

• 't Zou jammer zijn als hij niet meer reed, had amper 94.000 km op de teller toen ik hem verkocht. Vraag me wel af hoe de motor nu draait, of hij nog altijd 'op en neer' gaat in ralenti.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Zalig exemplaartje

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Wat is zowat de gangbare marktpijs van een 325i?
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                    Wat is zowat de gangbare marktpijs van een 325i?
                    €5000 à €6000 voor één die volledig in orde is?

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      €5000 à €6000 voor één die volledig in orde is?
                      Ok, thx.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik heb de indruk dat die de laatste tijd serieus duurder aan het worden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                          Ik heb de indruk dat die de laatste tijd serieus duurder aan het worden zijn.
                          er is nog altijd een verschil tussen vraagprijs en reële prijs
                          een E30 325i is waard wat de koper er wil voor geven, enige nadeel dat je kan hebben: er kan nog altijd ene zijn die en zotter bod doet dan 't jouwe
                          tip: kijk ook eens in NL: auto's die nog oldtimer moeten worden(1988-1991)n zijn serieus gezakt in prijs wegens de onduidelijkheid over de nieuwe oldtimerregels
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                            er is nog altijd een verschil tussen vraagprijs en reële prijs
                            een E30 325i is waard wat de koper er wil voor geven, enige nadeel dat je kan hebben: er kan nog altijd ene zijn die en zotter bod doet dan 't jouwe
                            tip: kijk ook eens in NL: auto's die nog oldtimer moeten worden(1988-1991)n zijn serieus gezakt in prijs wegens de onduidelijkheid over de nieuwe oldtimerregels
                            Inderdaad, ben zelf zopas een mooie 325 cabrio gaan halen, de prijzen zijn daar een stuk lager als in Belgie...

Comment

• Ben ook een BMW E30 320 of 325 aan het overwegen. (BMW hoort een 6 cylinder te hebben!)
                              Waar moet je op letten bij aankoop?
                              Wat zijn de typische roestplekken en zo?

Comment

• Comment

• Prachtige kleurencombo en originaliteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                    Ben ook een BMW E30 320 of 325 aan het overwegen. (BMW hoort een 6 cylinder te hebben!)
                                    Waar moet je op letten bij aankoop?
                                    Wat zijn de typische roestplekken en zo?
                                    gans de onderkant & onder 't raamframe vooraan
                                    mijn autootjes:

Comment

• Merci,
                                      onder het raamframe: dat is van buiten en vanuit motorruimte te bekijken neem ik aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                        Merci,
                                        onder het raamframe: dat is van buiten en vanuit motorruimte te bekijken neem ik aan?
                                        idd...
                                        mijn autootjes:

Comment

• De prijs is buitensporig maar wat een zalige kar : http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

Comment

Working...
                                          X