Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb die vorige maand in't echt gezien en een praatje gemaakt met de eigenaar. Toffe gast, maar aan de auto is nog wel wat werk, hoewel hij perfect dagelijks te rijden is. Voornamelijk visueel en roest natuurlijk...
Heb die vorige maand in't echt gezien en een praatje gemaakt met de eigenaar. Toffe gast, maar aan de auto is nog wel wat werk, hoewel hij perfect dagelijks te rijden is. Voornamelijk visueel en roest natuurlijk...
Heb die aan telefoon gehad. Klinkt inderdaad als een vriendelijken tiep.
Het plan is om die minstens 3maand te gebruiken (vervanging andere kar) en erna zie ik nog wel of ik er geld in pomp of niet.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Denk niet dat ik veel kan bijdragen op zich. Ik weet meer van E24's. Sowieso past vanavond mij niet maar ik zou zeker checken op de typische plaatsen (wielkasten, randen rond voor- en achterruit, krikpunten, topmounts van de schokdempers (langs onder als het zichtbaar is), alsook alle plaatsen waar zich vuil kan ophopen en vochtigheid blijft zitten.)
De huidige eigenaar rijdt er trouwens ook mee als daily dus wat er aan is zal wel allemaal niet zo erg zijn veronderstel ik. Never know though.
Zoals sommigen misschien weten staat m'n E30 320i ook te koop sinds vorige week.
Had een mailtje gehad van ene 'Leon' die interesse had, maar vond m'n vraagprijs van 2000 eur te hoog. Vandaag weer een mailtje gehad of ik evt. wil ruilen met een 1983 E28 525i automaat. Zijn vraagprijs is 1500 eur, en 'loopt goed maar is niet perfect'.
Heeft Belgische papieren maar staat in de buurt van Eindhoven (wat me eigenlijk niet zoveel vertrouwen inboezemt).
Wat denken jullie? (natuurlijk zou ik hem eerst bekijken voor ik beslis)
Heb gezegd dat ik evt. interesse heb en wacht nu dus op antwoord van hem.
Zoals sommigen misschien weten staat m'n E30 320i ook te koop sinds vorige week.
Had een mailtje gehad van ene 'Leon' die interesse had, maar vond m'n vraagprijs van 2000 eur te hoog. Vandaag weer een mailtje gehad of ik evt. wil ruilen met een 1983 E28 525i automaat. Zijn vraagprijs is 1500 eur, en 'loopt goed maar is niet perfect'.
Nee nee, de E28 zou ik dan als oldtimer houden he (wss ook voorlopig op O-platen tot ik weer werk), en enkel buitenhalen met mooi weer enzo.
Als daily komt er nog iets anders, maar ben er nog niet helemaal uit wat. Zou in feite ook de T3 kunnen gebruiken als enige auto de komende 2 jaar, maar ik wil mijn 1-ANA plaat niet ingeven (heb er tenslotte 20 eur voor moeten dokken).
Mij eerst een Civic aanpraten en me dan m'n plan laten trekken? De 5 zou niet als daily zijn he.
Nee nee, de E28 zou ik dan als oldtimer houden he (wss ook voorlopig op O-platen tot ik weer werk), en enkel buitenhalen met mooi weer enzo.
Als daily komt er nog iets anders, maar ben er nog niet helemaal uit wat. Zou in feite ook de T3 kunnen gebruiken als enige auto de komende 2 jaar, maar ik wil mijn 1-ANA plaat niet ingeven (heb er tenslotte 20 eur voor moeten dokken).
Als de 320i verkocht wordt, so be it, dan komt er voorlopig niet snel iets anders. Als ik een mooi ruilvoorstel krijg, dan pik ik dat ook mee.
En WV heeft 4 (vier!) auto's en Tigra een stuk of 5? Dus ik ben zo erg nog niet denk ik.
Ik vind die 320 ook veel te duur voor wat je er maar voor betaald hebt.
Ik mag vragen wat ik wil he. Als jij nu morgen een auto voor 500 eur kunt kopen (terwijl die duidelijk meer waard is), dan kan jij die ook voor 1500 eur ofzo verkopen, en moet ik toch ook niet komen zeuren dat hij veel te duur is voor wat jij ervoor gegeven hebt?
Daarbij, 't is een vraagprijs. Mensen gaan altijd proberen afbieden en dit houdt niet-serieus geïnteresseerden weg.
Mja. Er is niks aan gebeurd, je zegt letterlijk in je advertentie dat ze onder de 2000 niet moeten afkomen. Hoe ga je dan de mensen die er bv 1500 voor willen geven aantrekken?
Ik mag vragen wat ik wil he. Als jij nu morgen een auto voor 500 eur kunt kopen (terwijl die duidelijk meer waard is), dan kan jij die ook voor 1500 eur ofzo verkopen, en moet ik toch ook niet komen zeuren dat hij veel te duur is voor wat jij ervoor gegeven hebt?
Daarbij, 't is een vraagprijs. Mensen gaan altijd proberen afbieden en dit houdt niet-serieus geïnteresseerden weg.
Mja. Er is niks aan gebeurd, je zegt letterlijk in je advertentie dat ze onder de 2000 niet moeten afkomen. Hoe ga je dan de mensen die er bv 1500 voor willen geven aantrekken?
Soms snap ik mensen écht waarom ze hier liegen over de aankoopprijs, of dat ze hem gewoon verzwijgen
Comment