Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mja, als je de historie achter de wagen kent (wat ik niet betwijfel) is het in dit specifiek geval toch moeilijker om er tegen te zijn? Mooie auto op de schroothoop, of van mooie auto een project maken dat sommige mensen doet kotsen (blijkbaar) en anderen cool vinden
Kmoet zeggen dat ik een originele E28 pak-ken minder mooi vind dan zo een tuninghok dat met zijn buik op de grond ligt
De tuner in mij komt naar boven!
Tja, elk zijn goesting zeker ? Ze doen maar hé, ik lig er niet wakker van hé Die kar vind ik gewoon mottig, alhoewel het project op zich om de auto te redden wel leuk is, en met een unieke uitkomst, maar daarom vind ik het nog niet schoon.
Ik kan zeker een smaakvol verlaagde E28 smaken want dat staat natuurlijk standaard nogal hoog op zijn poten, maar veel van die bakken hier zijn er toch wel wat over voor mijn smaak.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
En die verdonkerde achterlichten.
En die in M-kleuren gespoten grill. Jakkes!
Ik ben door de bank genomen ook een OEM kerel, maar zo een wagen met een hoek af (niet letterlijk dan) kan ik echt wel smaken. Mooie verlaging, geile velg eronder, voor de rest helemaal standaard behalve mss een stickertje of mooie uitlaatpijp.. Yum!
Comment