Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CLASSIC SUMMER MEET elke woensdagavond 04/05/11 tot en met 28/09/11
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenToffe avond, goeie frituur ook
Die "hamburgers"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenzalige afsluiter van de dag gehad.
Die Turbo 2 is zo een speciaal bakje, wat ze vroeger maar niet allemaal ineen staken om rally te mogen (kunnen) rijden. Deze wil ik eens vanop een brug kunnen bekijken
voor herhaling vatbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc Turbo 2 Bekijk Berichtenals jij een brug hebt....... geen probleem
Comment
-
Héél leuke avond weerEn ontdekt dat de Ranger nog prima meekan op de snelweg
120-130 géén enkel probleem.
Comment
-
Man man1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenNa mijn examens kom ik ook eens af denk ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc Turbo 2 Bekijk Berichtenamai, die hamburger is groter dan Denniske !
maar das toch genen hamburger meer :s
Comment
-
Gisteren liet de rug van kikkervrouwtje ons een beetje in de steek, maar toch geprobeerd wat foto's te maken ... gelukkig ook gezorgd voor 2 extra fotografenDe foto's zijn voor later deze week ... nog een drukke week voor de boeg.
Wou samen met Black57 nog achter naar de parking komen, maar een auto in panne besliste daar anders over. Pas toen jullie vertrokken waren van het terras, hadden we door dat jullie het waren ...jullie waren al aan de wagens ... zag ineens de rode mazda
Volgende keer beter
Comment
-
Comment