Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CLASSIC SUMMER MEET elke woensdagavond 04/05/11 tot en met 28/09/11
Jaja, 't was weer genieten gisteren Normaal zet ik mijn foto's tijdens mijn middagpauze online... als ik dan nog internet heb, want het valt hier telkens uit
Ik krijg elke week vragen van de deelnemers waarom deze meeting niet op v8meetings staat. Ik geef dan ook telkens het antwoord, vraag het hem even zelf en stuur hem een mailtje, maar dat durven ze dan weer niet.
Ik ga zijn antwoord hier even in het kort neerzetten ... want ik heb dat dus wel gevraagd aan v8meetings : op zijn kalender komen alleen maar 100% USA meetings te staan. Op mijn antwoord dat er in Kerkrade toch ook niet-USA-cars staan, kreeg ik als antwoord dat zij hun meeting anders verwoord hebben op de affiche en dus wel op de kalender mogen. Ik heb als antwoord de link met onze foto's van Kerkrade doorgestuurd met de vraag om deze eens goed te bekijken, maar daar is geen antwoord meer op gekomen. 't zullen daar allemaal USA-opel-wartburg-MG-mercedes-BMW-etc-cars zijn die daar staan (Pas op dit is geen steek naar Kerkrade, want dat is een prachtige meeting en is ten zeerste aanbevolen)
Voila, hoop dat dit tot antwoord kan dienen voor al degene die nog met die vraag zaten
Comment