Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Franse Klassiekers
Collapse
X
-
Guest repliedhot hatches hebben de oorspronkelijke betekenis van GTi wel wat uit het oog doen verliezen.
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten'k Heb dat eigenlijk nooit echt passend gevonden, "GTI" voor een (statige) CX.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenNiet zo duidelijk maar het is een Gti.
Leave a comment:
-
Heb al eens in de zetels van stijn5 zijn R5 bacarra mogen zitten dat was zalig ! Hoe moet dat dan wel niet zijn in zo'n R25 !
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDie Dianes zouden naar het schijnt een ramp zijn qua betrouwbaarheid. Vooral remmen achteraan en verlopen van ontsteking. Dat laatst zorgt voor veel startproblemen.
Roest is het grote probleem, maar Is bij (bijna identieke) 2cv om een of andere reden nog groter probleem.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDie Dianes zouden naar het schijnt een ramp zijn qua betrouwbaarheid. Vooral remmen achteraan en verlopen van ontsteking. Dat laatst zorgt voor veel startproblemen.
En voor elk probleem is er een oplossing zeg ik altijd. Verlopen van de ontsteking kan perfect opgelost worden door elektronische ontsteking (of uw verdeler elke keer een paar graden verdraaien als je originaliteitsfreak bent). Die remmen, daar is ook wel iets op te vinden uiteindelijk. Soms moet je eens out of the box durven denken en zelf wat modificeren.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Die Dianes zouden naar het schijnt een ramp zijn qua betrouwbaarheid. Vooral remmen achteraan en verlopen van ontsteking. Dat laatst zorgt voor veel startproblemen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenwist ik niet :
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenwist ik niet :
Leave a comment:
-
Guest repliedwist ik niet :
Leave a comment:
-
Leave a comment: