Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Franse Klassiekers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    hot hatches hebben de oorspronkelijke betekenis van GTi wel wat uit het oog doen verliezen.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
    'k Heb dat eigenlijk nooit echt passend gevonden, "GTI" voor een (statige) CX.
    Gti turbo dan :-)

    Sent from my D5803 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Smilin' Jack
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Niet zo duidelijk maar het is een Gti.
    'k Heb dat eigenlijk nooit echt passend gevonden, "GTI" voor een (statige) CX.

    Leave a comment:


  • Gixxer
    replied
    Ik kom tegenwoordig vrij veel DS'en tegen.

    Leave a comment:


  • Gixxer
    replied
    Niet zo duidelijk maar het is een Gti.



    Leave a comment:


  • WV.
    replied
    Heb al eens in de zetels van stijn5 zijn R5 bacarra mogen zitten dat was zalig ! Hoe moet dat dan wel niet zijn in zo'n R25 !

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    die waren dat ook echt, zetels waar je inzakt...niet opzit

    Leave a comment:


  • svenio_g
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
    wat een salon. Die zetels, die zien er zo zalig mals uit.

    Leave a comment:


  • WV.
    replied
    Dit ook

    Moet volgens mij nog één van de weinige mooie zijn

    Leave a comment:


  • WV.
    replied
    Zo vet !

    Leave a comment:


  • zipo
    replied
    Inspecteur Columbo op weg naar zijn volgende zaak !

    Leave a comment:


  • Ian
    replied

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Die Dianes zouden naar het schijnt een ramp zijn qua betrouwbaarheid. Vooral remmen achteraan en verlopen van ontsteking. Dat laatst zorgt voor veel startproblemen.
    Rempompkes geven alleen problemen bij lange stilstand. Elektronische ontsteking op 2cv/diane is goeie en goeiekope oplossing voor ontstekingsproblemen.

    Roest is het grote probleem, maar Is bij (bijna identieke) 2cv om een of andere reden nog groter probleem.



    Sent from my D5803 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • flappy
    replied
    123 ignition

    Leave a comment:


  • platten tuub
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Die Dianes zouden naar het schijnt een ramp zijn qua betrouwbaarheid. Vooral remmen achteraan en verlopen van ontsteking. Dat laatst zorgt voor veel startproblemen.

    En voor elk probleem is er een oplossing zeg ik altijd. Verlopen van de ontsteking kan perfect opgelost worden door elektronische ontsteking (of uw verdeler elke keer een paar graden verdraaien als je originaliteitsfreak bent). Die remmen, daar is ook wel iets op te vinden uiteindelijk. Soms moet je eens out of the box durven denken en zelf wat modificeren.

    Leave a comment:


  • Tjeu
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

    Die Dianes zouden naar het schijnt een ramp zijn qua betrouwbaarheid. Vooral remmen achteraan en verlopen van ontsteking. Dat laatst zorgt voor veel startproblemen.

    Leave a comment:


  • stijn5
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
    wist ik niet :

    klopt, ook de renault floride heeft dit, word los geklikt van onder het dashboard, knap hoe ze dit bedacht hebben destijds

    Leave a comment:


  • jef
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
    wist ik niet :

    haha, schitterend, wist ik ook niet. Zoals die er zo uitziet, vormt dat precies een gezicht en kan die perfect bij Pixar solliciteren voor een rolleke in Cars 3...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    wist ik niet :

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    citroen dyane

    Leave a comment:

Working...
X