Ik ben sporadisch op zoek naar een auto ouder dan 25 (ivm goedkope taks), om dagelijks mee te rijden, zodat m'n Jetta wat op rust kan in deze barre wintertijden.
Ik wil graag een auto die betrouwbaar is, comfortabel is (makkelijk stuurt, start, rijdt, goeie zetels), een goed werkende verwarming heeft (en er liefst ook goed uitziet
). Liefst een zuinige auto. Diesel en LPG mag. Automatische versnellingsbak mag eventueel ook.
Wel een auto waar ik kan instappen en rijden, dus niet een waar er werk aan is om hem door de keuring te krijgen.
Zelf heb ik al zitten denken aan Golf 2, Jetta 2, Audi 80,... maar het is niet eenvoudig om een onverprutst exemplaar te vinden. Hoeft geen grote auto te zijn.
Ben ook pas 20 (binnenkort 21) dus hoef geen 100en PK's ivm verzekering.
Heb ook zitten kijken naar vb. Opel Kadett D's, maar worden je armen niet lam van te sturen zonder servo? Tenminste, die indruk heb ik als ik de Kadett E van m'n ouders herinner.
En wat met roest... welke auto's staan zoal bekend door het feit dat ze haast niet roesten?
Het is zeker niet dringend gezien mijn gele Polo nog niet verkocht is (die moet eerst weg voor er een andere in de plaats kan), maar als iemand iets tegenkomt, voel je vrij om dit hier te posten!
Oja, graag alleen auto's met Belgische papieren.
Ik wil graag een auto die betrouwbaar is, comfortabel is (makkelijk stuurt, start, rijdt, goeie zetels), een goed werkende verwarming heeft (en er liefst ook goed uitziet

Zelf heb ik al zitten denken aan Golf 2, Jetta 2, Audi 80,... maar het is niet eenvoudig om een onverprutst exemplaar te vinden. Hoeft geen grote auto te zijn.
Ben ook pas 20 (binnenkort 21) dus hoef geen 100en PK's ivm verzekering.
Heb ook zitten kijken naar vb. Opel Kadett D's, maar worden je armen niet lam van te sturen zonder servo? Tenminste, die indruk heb ik als ik de Kadett E van m'n ouders herinner.

Het is zeker niet dringend gezien mijn gele Polo nog niet verkocht is (die moet eerst weg voor er een andere in de plaats kan), maar als iemand iets tegenkomt, voel je vrij om dit hier te posten!
Oja, graag alleen auto's met Belgische papieren.
Comment