Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190: 25 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    Prachtige wagen!!!!

Idd zo zonder die Cocoon attributen.

Comment

• Mooi!

Comment

• Moest deze een schuifdak hebben was ik gaan zien denk ik, geen geld en heel proper precies (1e eigenaar?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Moest deze een schuifdak hebben was ik gaan zien denk ik, geen geld en heel proper precies (1e eigenaar?)
          http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...--52299931.htm
          Moest dit, moest dat, blablabla

Jij wilt gewoon geen 190 meer, punt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Hij heeft gewoon geen geld.

Comment

Hard
              Schuifdak is echt wel een must voor mij, en ik zie me er dit jaar enkel een kopen als het een uitzonderlijk koopje is ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                Hij heeft gewoon geen geld.
                De waarheid kwetst

Comment

Hard
                  Schuifdak is echt wel een must voor mij, en ik zie me er dit jaar enkel een kopen als het een uitzonderlijk koopje is ofzo.
                  Dan twijfel jij nog te lang.

En je moet trouwens een idioot zijn om een S60 in te ruilen op een 190

Comment

De waarheid kwetst
                    Niks om u voor te schamen. Op die leeftijd was ik nog niet eens aan mijn eigen auto aan het denken omwille van studeren en bijgevolg geen geld.
                    Ik kreeg een Opel Kadett om naar school te gaan en mijn vader had ong. het verbruik berekend dus dat budget kreeg ik. Voor het overige moest ik mijn brandstof zelf betalen en dat vond ik al erg.

Comment

Dan twijfel jij nog te lang.

En je moet trouwens een idioot zijn om een S60 in te ruilen op een 190
                      Inruilen niet, dat zou inderdaad belachelijk zijn. Als weekendauto ofzo, ik mis wat rijplezier met die Volvo en moet daar uiteindelijk alleen brandstof aan betalen, maar dan nog is dat nog financieel te zwaar als je maar enkele uren per week kunt werken

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                      Niks om u voor te schamen. Op die leeftijd was ik nog niet eens aan mijn eigen auto aan het denken omwille van studeren en bijgevolg geen geld.
                      Ik kreeg een Opel Kadett om naar school te gaan en mijn vader had ong. het verbruik berekend dus dat budget kreeg ik. Voor het overige moest ik mijn brandstof zelf betalen en dat vond ik al erg.
                      Ik weet het, ik moet blij zijn met wat ik heb natuurlijk en dat ben ik ook, maar ik heb zo veel nood aan een leukere auto en mis m'n vorige 190 zo hard

Comment

• Wat iedereen toch ziet in een 190 om rijplezier te genereren.

Een 190 zorgt dat je ter plaatse geraakt, als je onderweg plezier wilt hebben moet je een 16v of een BMW kopen

Comment

• "stradge"
                          "leeftijd: 20"

Is iets te jong denk ik dan om een wagen keihard te missen?
                          (wil maar zeggen: nog tijd zat)

Comment

BMW kopen
                            ne 116d of ne 520d zeker ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                              ne 116d of ne 520d zeker ...
                              E36 328i sedan

Comment

Wat iedereen toch ziet in een 190 om rijplezier te genereren.

Een 190 zorgt dat je ter plaatse geraakt, als je onderweg plezier wilt hebben moet je een 16v of een BMW kopen
                                Zever! 190 rijdt leuk. 't Is wel geen sportkar.

Comment

Wat iedereen toch ziet in een 190 om rijplezier te genereren.

Ik heb me enorm hard geamuseerd met dat ding. Neutraal weggedrag met wat overstuur on demand (vooral in het nat), heel lineair blok waarmee je kon cruisen maar ook spelen, comfort, schuifdak, RWD, weinig stukken (itt de moderne Volvo) het was gewoon m'n eigen autootje en reed er supergraag mee
                                  Ik reed er liever mee dan een BMW 3 E21 en 120d bvb, fun genoeg
                                  Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                  "stradge"
                                  "leeftijd: 20"

Is iets te jong denk ik dan om een wagen keihard te missen?
                                  (wil maar zeggen: nog tijd zat)
                                  Haha ik weet het, en toch is het zo, ik heb dat ding maar 5 maanden gehad, maar het was gewoon een auto die helemaal m'n ding was en heb er leuke tijden mee beleefd. M'n eerste, een Saab 900 classic mis ik een pak minder, dat was een prachtbak en reed goed, maar echt veel plezier heb ik er niet mee gehad eigenlijk, hetzelfde met de V70
                                  Mja de 190 was eigenlijk ook de enige auto die ik volledig zelf gekozen heb, de 900 was van familie en vond ik enorm knap dus heb de kans aangenomen, en de Volvo is door de papa gekocht.

Comment

• Eens je geld hebt wil je geen 190E meer natuurlijk.

En die V70 chippen tot 195 pk kost bijna even veel als een 190E.
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

E36 328i sedan
                                      Waarschijnlijk rijdt dat beter ja, maar daarom niet perse "leuker" imo. En daar moet je qua vermogen ook al een 16v tov zetten hé

Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                      Zever! 190 rijdt leuk. 't Is wel geen sportkar.
                                      Inderdaad, geen sprintbom, hij helt veel over en het stuur is erg licht, maar dat reed echt leuk vond ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Eens je geld hebt wil je geen 190E meer natuurlijk.

En die V70 chippen tot 195 pk kost bijna even veel als een 190E.
                                        Dat kan inderdaad ja, maar ik blijf er nu enorm veel zin in hebben
                                        En chippen: max 163 pk + het blijft eigenlijk papa's auto hé
                                        En binnenkort moet m'n broer ook een auto hebben dus ik wacht af hoe het uitdraait.

Comment

Waarschijnlijk rijdt dat beter ja, maar daarom niet perse "leuker" imo. En daar moet je qua vermogen ook al een 16v tov zetten hé
                                          Daarom dat ik zeg, een 16v of een BMW

Comment

Working...
                                          X