Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Moest deze een schuifdak hebben was ik gaan zien denk ik, geen geld en heel proper precies (1e eigenaar?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMoest deze een schuifdak hebben was ik gaan zien denk ik, geen geld en heel proper precies (1e eigenaar?)
http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...--52299931.htm
Jij wilt gewoon geen 190 meer, punt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMoest dit, moest dat, blablabla
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMoest dit, moest dat, blablabla
Schuifdak is echt wel een must voor mij, en ik zie me er dit jaar enkel een kopen als het een uitzonderlijk koopje is ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenHij heeft gewoon geen geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHard
Schuifdak is echt wel een must voor mij, en ik zie me er dit jaar enkel een kopen als het een uitzonderlijk koopje is ofzo.
En je moet trouwens een idioot zijn om een S60 in te ruilen op een 190
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDe waarheid kwetst
Ik kreeg een Opel Kadett om naar school te gaan en mijn vader had ong. het verbruik berekend dus dat budget kreeg ik. Voor het overige moest ik mijn brandstof zelf betalen en dat vond ik al erg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDan twijfel jij nog te lang.
En je moet trouwens een idioot zijn om een S60 in te ruilen op een 190
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenNiks om u voor te schamen. Op die leeftijd was ik nog niet eens aan mijn eigen auto aan het denken omwille van studeren en bijgevolg geen geld.
Ik kreeg een Opel Kadett om naar school te gaan en mijn vader had ong. het verbruik berekend dus dat budget kreeg ik. Voor het overige moest ik mijn brandstof zelf betalen en dat vond ik al erg.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenne 116d of ne 520d zeker ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat iedereen toch ziet in een 190 om rijplezier te genereren.
Een 190 zorgt dat je ter plaatse geraakt, als je onderweg plezier wilt hebben moet je een 16v of een BMW kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat iedereen toch ziet in een 190 om rijplezier te genereren.
Een 190 zorgt dat je ter plaatse geraakt, als je onderweg plezier wilt hebben moet je een 16v of een BMW kopen
Ik reed er liever mee dan een BMW 3 E21 en 120d bvb, fun genoeg
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten"stradge"
"leeftijd: 20"
Is iets te jong denk ik dan om een wagen keihard te missen?
(wil maar zeggen: nog tijd zat)
Mja de 190 was eigenlijk ook de enige auto die ik volledig zelf gekozen heb, de 900 was van familie en vond ik enorm knap dus heb de kans aangenomen, en de Volvo is door de papa gekocht.
Comment
-
Eens je geld hebt wil je geen 190E meer natuurlijk.
En die V70 chippen tot 195 pk kost bijna even veel als een 190E.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenE36 328i sedan
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenZever! 190 rijdt leuk. 't Is wel geen sportkar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenEens je geld hebt wil je geen 190E meer natuurlijk.
En die V70 chippen tot 195 pk kost bijna even veel als een 190E.
En chippen: max 163 pk + het blijft eigenlijk papa's auto hé
En binnenkort moet m'n broer ook een auto hebben dus ik wacht af hoe het uitdraait.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWaarschijnlijk rijdt dat beter ja, maar daarom niet perse "leuker" imo. En daar moet je qua vermogen ook al een 16v tov zetten hé
Comment
Comment