Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMagnifiek hok
+ YouTube Video
Helaas zullen velen van jullie dit aanzien als 'tjoening', maar wie de historie kent van die kar, weet wel beter.
Ooit wil ik die kar.
Alleen al voor de stickers rond z'n ramen zou ik het al doen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenGeen ori grille, geen ori pinkers, geen ori achterlichten, geen ori velgen, geen ori uitlaten, geen ori achterklep, ...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenvrij ori exemplaar
Leave a comment:
-
Guest repliedvrij ori exemplaar
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDie zouden ze ook wel voor m'n deur mogen afzetten hoor. Maar dan wel met oranje pinkers.
ian ....
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenMagnifiek hok
+ YouTube Video
Helaas zullen velen van jullie dit aanzien als 'tjoening', maar wie de historie kent van die kar, weet wel beter.
Ooit wil ik die kar.
Daar staat ook iets ander interessants op de achtergrond btw.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door golf16v Bekijk Berichtenongelooflijk vette w124 break die iemand op ander forum gespot heeft in Helsinki
echt VET
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHelaas zullen velen van jullie dit aanzien als 'tjoening', maar wie de historie kent van die kar, weet wel beter.
Ooit wil ik die kar.?
uiteraard I'm in!
zilver ouch
stuurtje ouch
2 soorten inleg ouch
not into spoilers
a ja beest van motor zeg jekan in alles zitten
kortom, tis een niche kar met zijn technische lovers, maar de orignele mosselman CE is wel ook nog eens knap ook
Leave a comment:
-
Guest repliedongelooflijk vette w124 break die iemand op ander forum gespot heeft in Helsinki
echt VET
Leave a comment:
-
Guest repliedMagnifiek hok
+ YouTube Video
Helaas zullen velen van jullie dit aanzien als 'tjoening', maar wie de historie kent van die kar, weet wel beter.
Ooit wil ik die kar.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenNee he : waaier versus plunjers
Inderdaad. Klein (lees groot) verschil.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtengelijknenvariabelenturbo verdorie!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDe meeste moderne pompen zijn variabel. Die draaien dus continu mee, maar de hoek van de drijfplaat wordt aangepast door een elektrisch bediende spindel, of een systeem in die aard.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDe meeste moderne pompen zijn variabel. Die draaien dus continu mee, maar de hoek van de drijfplaat wordt aangepast door een elektrisch bediende spindel, of een systeem in die aard.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzou kunnen, die van de g was alleszins ook kapot, en dat was dat oudere systeem
zuiver mechanisch gezien, lijkt mij het inbonken van die koppeling van die compressor op die oude manier discontenu toch niet je dat
lijkt me beter pomp contenu laten draaien en warme lucht bijmengen, zoals het op een 202 gebeurdeOorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenpomp op toerental regelen uiteraard zoals alle HVAC
maar praktisch onhaalbaar op aandrijving motor.
De meeste moderne pompen zijn variabel. Die draaien dus continu mee, maar de hoek van de drijfplaat wordt aangepast door een elektrisch bediende spindel, of een systeem in die aard.
Leave a comment:
-
Guest repliedDé daily benz allertijden (in mijn ogen dan toch)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
Leave a comment:
Leave a comment: