Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest replied6 500€ is al wa minder dan toen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk wou just zeggen: witte pinkers
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten-originele oranje voor- en achterpinkers zijn erbij
Leave a comment:
-
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
Leave a comment:
-
vlg mij is dat een wrak, een 230ce op gas voor 1000 dat niet op 1 dag verkocht is
ook al heeft die 300k
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenIk wil altijd gaan kijken éh ian.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenKan ook zijn dat het een wrak is, of juist niet, daarom dat ik wil gaan kijken, zodat ik het zeker weet.
Waarom is LPG minder gewild?
Eerste vraag die garagist mij vroeg vorig jaar : heeft ie op gas gedraait?
Foto's zeggen niets. AL veel mooie wrakken gezien op foto.
Leave a comment:
-
Kan ook zijn dat het een wrak is, of juist niet, daarom dat ik wil gaan kijken, zodat ik het zeker weet.
Waarom is LPG minder gewild?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenvoor een kleine 300k op een 230 LPG wil niemand echt veel meer geven hoor
denk ik toch
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenAls autohandelaar moet hij de waarde van die wagens toch ongeveer kennen denk ik. En 1000 euro lijkt me eigenlijk verdacht weinig.
denk ik toch
Leave a comment:
-
Als autohandelaar moet hij de waarde van die wagens toch ongeveer kennen denk ik. En 1000 euro lijkt me eigenlijk verdacht weinig.
Hoe dan ook, kijken is niet hetzelfde als kopen. Maar we kennen jou allemaal...
Leave a comment:
-
Benzfreak gaan we gaan zien?
Staat dat hij alle auto's koopt en overname mogelijk is... Zou ideaal zijn als hij de Polo overneemt, maar dat zal weer voor een appel en een ei zijn omdat het 'maar' een Polo is zeker.
Leave a comment:
Leave a comment: