Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je hebt nog 3 jaar om te sparen!

Comment

• Ik had eene 320i tweedehands gezien en die kostte 2700 euro dan zou ik elke maand 75 euro moeten betalen tot men 18de dat is nog niet overdreven eigenlijk
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Link ?

Comment

• iemand die deze toevallig al gezien heeft ?

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• En deze? Als deze echt zo goed is als op de foto's staat hij deze week op mijn oprit :p

Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.

Comment

• het zoekertje van die 320i van 2700 is weg het zag er thasn eene hele propere uit heeft hier zelfs gestaan denk ik het was eene bruine.
              En die 325i break is wel vet
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• Redelijk wat km's maar wat een pareltje.

Damn , i'm so in love !

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                  Redelijk wat km's maar wat een pareltje.

Damn , i'm so in love !

http://www.kapaza.be/Autos/BMW/22842...318is_16v.html
                  Prachtig
                  Km's vallen toch nog mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                    En deze? Als deze echt zo goed is als op de foto's staat hij deze week op mijn oprit :p

http://www.2dehands.be/autos/autos/b...prijs&start=63
                    als je wil zal ik hem eens gaan bezichtigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Prachtig
                      Km's vallen toch nog mee?
                      Als hij onderhouden werd door een liefhebber wat ik wel denk aan de buitenkant te zien wel ja.
                      Maar tblijf toch een risico he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                        En deze? Als deze echt zo goed is als op de foto's staat hij deze week op mijn oprit :p

http://www.2dehands.be/autos/autos/b...prijs&start=63
                        Dat is een wrak die al jaren te koop staat... Als ik mij niet vergis zelfs eerst met een deuk vanachter aan de passagierskant.

Ruitenwisser ontbreekt, schade achteraan links (en rechts zit daar toch ook iet? Precies van LPG), voorbumper stuk, ...

Zou er niet teveel voor betalen.

Comment

• Dacht al zoiets ooit gelezen te hebben. Laat dan maar al :p Toch liever een berline.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                            Redelijk wat km's maar wat een pareltje.

Damn , i'm so in love !

http://www.kapaza.be/Autos/BMW/22842...318is_16v.html
                            Die heeft wel een zeer deftige revisie gehad destijds...
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              als je wil zal ik hem eens gaan bezichtigen
                              Hoe zit het met die witte? Ist al in de sakosj

Comment

Hoe zit het met die witte? Ist al in de sakosj
                                sewes zou het geregeld moeten zijn. Normaal al sinds dinsdag maar die kerel belde niet terug, hij zei alleen dat hij niet akkoord ging met 3800€. Eerste keer dat we zijn gaan zien zei hij dat hij minstens 4000€ wou. Maar omdat het nu al wat langer duurt denk ik dat hij mss wel wat meer wilt.

Comment

sewes zou het geregeld moeten zijn. Normaal al sinds dinsdag maar die kerel belde niet terug, hij zei alleen dat hij niet akkoord ging met 3800€. Eerste keer dat we zijn gaan zien zei hij dat hij minstens 4000€ wou. Maar omdat het nu al wat langer duurt denk ik dat hij mss wel wat meer wilt.
                                  Ik hoop het, het ziet er een strak exemplaar uit! Maar is 4000 niet vrij veel voor een 318is

Comment

Ik hoop het, het ziet er een strak exemplaar uit! Maar is 4000 niet vrij veel voor een 318is
                                    Hij is gekocht maar gaat nog tot na nieuwjaar duren voordat alles in orde is

4000€ is idd veel geld, maar er moet dan ook echt niets meer aan gedaan worden. Als ik voor minder geld een 320i koop en die dan in orde moet zetten, verlagen, velgjes, sportzetels etc ben ik meer geld kwijt

Comment

Hij is gekocht maar gaat nog tot na nieuwjaar duren voordat alles in orde is

4000€ is idd veel geld, maar er moet dan ook echt niets meer aan gedaan worden. Als ik voor minder geld een 320i koop en die dan in orde moet zetten, verlagen, velgjes, sportzetels etc ben ik meer geld kwijt
                                      Proficiat
                                      Nog een oude kar bij op het forum
                                      Is dit nu volledig je eigen karretje?

Comment

• wow.

Congratz!!!!!

Wees er maar voorzichtig mee!
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Congratz NineEleven!

Stonden hier al pics van die kar?

Comment

Working...
                                          X