Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik had eene 320i tweedehands gezien en die kostte 2700 euro dan zou ik elke maand 75 euro moeten betalen tot men 18de dat is nog niet overdreven eigenlijk
het zoekertje van die 320i van 2700 is weg het zag er thasn eene hele propere uit heeft hier zelfs gestaan denk ik het was eene bruine.
En die 325i break is wel vet
sewes zou het geregeld moeten zijn. Normaal al sinds dinsdag maar die kerel belde niet terug, hij zei alleen dat hij niet akkoord ging met 3800€. Eerste keer dat we zijn gaan zien zei hij dat hij minstens 4000€ wou. Maar omdat het nu al wat langer duurt denk ik dat hij mss wel wat meer wilt.
sewes zou het geregeld moeten zijn. Normaal al sinds dinsdag maar die kerel belde niet terug, hij zei alleen dat hij niet akkoord ging met 3800€. Eerste keer dat we zijn gaan zien zei hij dat hij minstens 4000€ wou. Maar omdat het nu al wat langer duurt denk ik dat hij mss wel wat meer wilt.
Ik hoop het, het ziet er een strak exemplaar uit! Maar is 4000 niet vrij veel voor een 318is
Ik hoop het, het ziet er een strak exemplaar uit! Maar is 4000 niet vrij veel voor een 318is
Hij is gekocht maar gaat nog tot na nieuwjaar duren voordat alles in orde is
4000€ is idd veel geld, maar er moet dan ook echt niets meer aan gedaan worden. Als ik voor minder geld een 320i koop en die dan in orde moet zetten, verlagen, velgjes, sportzetels etc ben ik meer geld kwijt
Hij is gekocht maar gaat nog tot na nieuwjaar duren voordat alles in orde is
4000€ is idd veel geld, maar er moet dan ook echt niets meer aan gedaan worden. Als ik voor minder geld een 320i koop en die dan in orde moet zetten, verlagen, velgjes, sportzetels etc ben ik meer geld kwijt
Proficiat
Nog een oude kar bij op het forum
Is dit nu volledig je eigen karretje?
Comment