Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Zo ne slechte chauffeur dan dat niemand vertrouwen heeft in uw rijkunnen?
    ik vertrouw matteus

't is wel nog niet wederzijds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
      ik vertrouw matteus

't is wel nog niet wederzijds

Bwoa, eigenlijk wel hoor.

zolang je me maar niet doodmaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Asserti... DIE is zot.
        Moogt zo'n dingen nie zeggen

Ik zie da als een compliment
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• shit zeg

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

droom E30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            shit zeg

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

droom E30
            Spijtig van de kleur. Ik ben een groenliefhebber maar dit vind ik persoonlijk geen mooi groen.
            Wel schitterende bak en schitterende motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              shit zeg

droom E30
              Zalig! En dat voor 1750€!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Zalig! En dat voor 1750€!

Is begonnen aan €2500, hij geraakt 'm precies niet kwijt want 2500 is ook geen slechte prijs voor die km stand enzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                  Is begonnen aan €2500, hij geraakt 'm precies niet kwijt want 2500 is ook geen slechte prijs voor die km stand enzo.
                  Addertje? Toch raar dat ie dan niet weggeraakt. Was net efkes aan het kijken op kapaza naar e30's en je komt er bijzonder weinig tegen aan die prijs (ofwel zijn het halve wrakken, ofwel 316/31.

Comment

• 325i blijft duur voor mee te rijden é, wie koopt dat?

Jonge gasten moeten hem niet hebben want 't is een touring en verzekering kunnen de meeste wel vergeten.

Als beginnend gezin, gade klagen over het verbruik.

Alé, volgens mij zit zo'n touring wel een beetje met een beperkte groep van mensen die dat willen kopen. Zet een Coupé aan die prijs en das wss de dag zelf nog de deur uit.

Al bij al, als die deftig in orde staat, zou ik hem voor dat geld kopen.

Comment

325i blijft duur voor mee te rijden é, wie koopt dat?

Jonge gasten moeten hem niet hebben want 't is een touring en verzekering kunnen de meeste wel vergeten.

Als beginnend gezin, gade klagen over het verbruik.

Alé, volgens mij zit zo'n touring wel een beetje met een beperkte groep van mensen die dat willen kopen. Zet een Coupé aan die prijs en das wss de dag zelf nog de deur uit.

Al bij al, als die deftig in orde staat, zou ik hem voor dat geld kopen.
                      Ja, zit iets in...

Comment

• Er zit niets in, een deftige 325i touring is ook diezelfde week nog de deur uit voor die prijs.

Comment

Er zit niets in, een deftige 325i touring is ook diezelfde week nog de deur uit voor die prijs.
                          Hoe weet ge da?

Als een auto op kapaza staat voor 2000euro en verkocht geraakt, wil dat toch niet zeggen dat die voor 2000 gegaan is?

Comment

• Zoekertje staat er op sinds 56 dagen of zo... Enige manier om het te weten is gaan kijken.

Comment

• Hmm

vreemde plak

Comment

• faaaaaaaaaak

VEND BMW 320I E30
                                115 000 KM
                                bon etat
                                Equipements: vitres et retro électriques,alarme
                                kit carrosserie M-TECHNIC,jantes BBS

2500€

Comment

Hoe weet ge da?

Als een auto op kapaza staat voor 2000euro en verkocht geraakt, wil dat toch niet zeggen dat die voor 2000 gegaan is?

Als hij dezelfde week nog weg is zou het toch een heel domme verkoper moeten zijn om er direct een pak af te doen.

Comment

Zoekertje staat er op sinds 56 dagen of zo... Enige manier om het te weten is gaan kijken.

Doen, 325i

Comment

Doen, 325i
                                      Mocht ik nog geen speelgoed hebben, dan was ik er naar toe... Het is nog te vroeg om afscheid te nemen van de 90 merk ik constant. Heb enerzijds wel zin in iets krachtigers, maar anderzijds zou ik het wreed lastig hebben om nu de 90 te moeten verkopen.

Comment

Mocht ik nog geen speelgoed hebben, dan was ik er naar toe... Het is nog te vroeg om afscheid te nemen van de 90 merk ik constant. Heb enerzijds wel zin in iets krachtigers, maar anderzijds zou ik het wreed lastig hebben om nu de 90 te moeten verkopen.
                                        Vrijblijvend eens gan kijken

Misschien vind je hem zelf bagger

Comment

Vrijblijvend eens gan kijken

Misschien vind je hem zelf bagger
                                          Veel te gevaarlijk!

Comment

Working...
                                          X