Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is begonnen aan €2500, hij geraakt 'm precies niet kwijt want 2500 is ook geen slechte prijs voor die km stand enzo.
Addertje? Toch raar dat ie dan niet weggeraakt. Was net efkes aan het kijken op kapaza naar e30's en je komt er bijzonder weinig tegen aan die prijs (ofwel zijn het halve wrakken, ofwel 316/31.
325i blijft duur voor mee te rijden é, wie koopt dat?
Jonge gasten moeten hem niet hebben want 't is een touring en verzekering kunnen de meeste wel vergeten.
Als beginnend gezin, gade klagen over het verbruik.
Alé, volgens mij zit zo'n touring wel een beetje met een beperkte groep van mensen die dat willen kopen. Zet een Coupé aan die prijs en das wss de dag zelf nog de deur uit.
Al bij al, als die deftig in orde staat, zou ik hem voor dat geld kopen.
325i blijft duur voor mee te rijden é, wie koopt dat?
Jonge gasten moeten hem niet hebben want 't is een touring en verzekering kunnen de meeste wel vergeten.
Als beginnend gezin, gade klagen over het verbruik.
Alé, volgens mij zit zo'n touring wel een beetje met een beperkte groep van mensen die dat willen kopen. Zet een Coupé aan die prijs en das wss de dag zelf nog de deur uit.
Al bij al, als die deftig in orde staat, zou ik hem voor dat geld kopen.
Mocht ik nog geen speelgoed hebben, dan was ik er naar toe... Het is nog te vroeg om afscheid te nemen van de 90 merk ik constant. Heb enerzijds wel zin in iets krachtigers, maar anderzijds zou ik het wreed lastig hebben om nu de 90 te moeten verkopen.
Mocht ik nog geen speelgoed hebben, dan was ik er naar toe... Het is nog te vroeg om afscheid te nemen van de 90 merk ik constant. Heb enerzijds wel zin in iets krachtigers, maar anderzijds zou ik het wreed lastig hebben om nu de 90 te moeten verkopen.
Comment