Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja da's een auto van een vriend van mij. Afblijven, is in mindere staat. Auto is maximaal 3000 euro waard.
Schone vriend zijt gij.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Gohja, ik ben liever eerlijk. Hij heeft deels een W123 gekocht omdat ik er zo content van was. Mooie auto met heel veel opties, maar heeft een restauratie nodig. Daarna zal hij wel top staan. Wielkassen zouden moeten herdaan worden achteraan (maar niets problematisch), krikpunten zijn ok maar moeten sowieso eens nagezien worden, hier en daar een plekje op de lak zelf dus een volledige respray nodig, tankmeter werkt niet, veren en dempers aan vervanging toe en differentieel kan een revisie gebruiken. Dat is het zo wat. Van uitvoering vind ik hem mooier dan de mijne, maar de staat is minder.
Gohja, ik ben liever eerlijk. Hij heeft deels een W123 gekocht omdat ik er zo content van was. Mooie auto met heel veel opties, maar heeft een restauratie nodig. Daarna zal hij wel top staan. Wielkassen zouden moeten herdaan worden achteraan (maar niets problematisch), krikpunten zijn ok maar moeten sowieso eens nagezien worden, hier en daar een plekje op de lak zelf dus een volledige respray nodig, tankmeter werkt niet, veren en dempers aan vervanging toe en differentieel kan een revisie gebruiken. Dat is het zo wat. Van uitvoering vind ik hem mooier dan de mijne, maar de staat is minder.
Vorige zondag gespot in Waregem: rode 500 SL met nr-plaat 500-RED
Verken een breed aanbod aan auto’s. Van stadsauto's tot gezinswagens, vind je een passende auto die aan jouw wensen voldoet op ons platform.
Vetheid.
Tis weer van da, in een of andere us film gaan ze weer nekeer een oude eurokar omzeep helpen. Schandalig gewoon. Dat ze dan een doorroest wrak nemen dat nooit meer op de baan zal kunnen. Deze zag er nog redelijk uit.
Comment