Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Gisteren stopte aan de lichten naast me een kerel van mijn leeftijd in een 500SEC met Nederlandse plaat. Was met de TE onderweg, op zo'n momenten is het jammer dat ik niet in de 123 rij!
Ik fiets vaak voorbij een oud huis met in de tuin ernaast een lichtgroene 123 die er al jaren zo staat. Nu hebben ze dat huis afgebroken en alleen de 123 staat er nog, ik ging eens kijken blijkt dat een 280E te zijn
Iemand interesse? Geen idee wat ze met die auto gaan doen? Er hangt wat mos aan maar voor de rest lijkt hij me niet echt rot ofzo...
Ik fiets vaak voorbij een oud huis met in de tuin ernaast een lichtgroene 123 die er al jaren zo staat. Nu hebben ze dat huis afgebroken en alleen de 123 staat er nog, ik ging eens kijken blijkt dat een 280E te zijn
Iemand interesse? Geen idee wat ze met die auto gaan doen? Er hangt wat mos aan maar voor de rest lijkt hij me niet echt rot ofzo...
Als er mos aanhangt, dan is die rot. Kijk nog maar eens goed
Als er mos aanhangt, dan is die rot. Kijk nog maar eens goed
Zelf geen interesse?
Mja ik zou hem eens in het daglicht tegoei moeten bekijken, maar hij zag er niet slecht uit op het eerste zicht en dat lichtgroen is zalig
Ik heb er ook effe aan gedacht, maar ik mis een schuifdak en da's een absolute must in zo'n auto voor mij + ik heb er het geld niet voor, wil nog wat dingen aan de 190 doen
Heb er enkel wat van verder (toen het huis er nog stond) en eentje van gisterenavond, maar het geeft een impressie
Dat huis + auto fascineerde me op de een of andere manier, ik vond het echt erg toen het huis plots tegen de grond lag
Het ontbreken van de rechterspiegel viel me ook op, zo zie je er ook niet veel meer rijden. Ik zal een van de dagen eens proberen meer details te vinden, vanbinnen is hij beige stof geloof ik. Dat spel moet vliegen
Comment