Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
oldtimer Mercedes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHeel leuk zo een beige interieur als je in de modder aan het ploeteren bent geweest...
Groetjes,
RRD de poser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenIs het dan niet goedkoper om iedere keer een andere auto met een proper interieur te kopen?
(is niet de enige reden voor kinderen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWie gaat er nu de modder in met een 4x4?
Groetjes,
RRD de poser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenja
(is niet de enige reden voor kinderen)
Comment
-
Hoe lang zou een 2.0D automaat er over doen om 100km/u te halen?
(waarschijnlijk niet echt relevant)
Comment
-
Net naar Rundskop gaan kijken.. Zeer goeie film vind ik, met goeie soundtrack.
Vooral de flashback stukken die zich 20 jaar eerder afspeelden vond ik leuk om naar te kijken. Politie in T3 combi, witte W124 op de boerderij, donkerblauwe W123 die passeert in de straat..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNet naar Rundskop gaan kijken.. Zeer goeie film vind ik, met goeie soundtrack.
Vooral de flashback stukken die zich 20 jaar eerder afspeelden vond ik leuk om naar te kijken. Politie in T3 combi, witte W124 op de boerderij, donkerblauwe W123 die passeert in de straat..
Wel nieuwe duplicaten maar de combinaties zijn nooit te nieuw
Die W210 is toch ook perfect gekozen.
Ik vind hem ook geweldig maar niet zozeer omwille van de auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenEn alle nummerplaten kloppen he
Wel nieuwe duplicaten maar de combinaties zijn nooit te nieuw
Die W210 is toch ook perfect gekozen.
Ik vind hem ook geweldig maar niet zozeer omwille van de auto's
En ik vind het uiteraard niet enkel daarom een mooie film. De soundtrack, de fotografie en acteerprestaties...
@Yaqub: Mja, oude treinen (als die er nog zijn) laten rondrijden is net iets moeilijker dan een auto met oude nummerplaat denk ik, maar ik snap het wel.Volgens mij was er ook een moderne fles cola die niet in het plaatje pastte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIdd, de nummerplaten klopten ook mooi.
En ik vind het uiteraard niet enkel daarom een mooie film. De soundtrack, de fotografie en acteerprestaties...
@Yaqub: Mja, oude treinen (als die er nog zijn) laten rondrijden is net iets moeilijker dan een auto met oude nummerplaat denk ik, maar ik snap het wel.Volgens mij was er ook een moderne fles cola die niet in het plaatje pastte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenGoede film? Wil die wel eens zien anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenGoede film? Wil die wel eens zien anders.
En leuke auto'tjes / R4
Comment
-
Hoe kan je je abonneren op die mails?
Btw, in Rundskop klonken die Limburgers vreemdgenoeg eens niet irritant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHoe kan je je abonneren op die mails?
Wel mails van http://gent.gerechtsdeurwaarders.be/
Comment
Comment