Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    aan kinderen beginnen.
    Ideaal excuus en nooit geneut over netheid.
    Is het dan niet goedkoper om iedere keer een andere auto met een proper interieur te kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Heel leuk zo een beige interieur als je in de modder aan het ploeteren bent geweest...
      Wie gaat er nu de modder in met een 4x4?

Groetjes,

RRD de poser.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
        Is het dan niet goedkoper om iedere keer een andere auto met een proper interieur te kopen?
        ja

(is niet de enige reden voor kinderen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Wie gaat er nu de modder in met een 4x4?

Groetjes,

RRD de poser.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
            ja

(is niet de enige reden voor kinderen)
            We leren bij.

Comment

• Hoe lang zou een 2.0D automaat er over doen om 100km/u te halen?
              (waarschijnlijk niet echt relevant )

Comment

• Net naar Rundskop gaan kijken.. Zeer goeie film vind ik, met goeie soundtrack.

Vooral de flashback stukken die zich 20 jaar eerder afspeelden vond ik leuk om naar te kijken. Politie in T3 combi, witte W124 op de boerderij, donkerblauwe W123 die passeert in de straat..

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  Net naar Rundskop gaan kijken.. Zeer goeie film vind ik, met goeie soundtrack.

Vooral de flashback stukken die zich 20 jaar eerder afspeelden vond ik leuk om naar te kijken. Politie in T3 combi, witte W124 op de boerderij, donkerblauwe W123 die passeert in de straat..
                  En alle nummerplaten kloppen he

Wel nieuwe duplicaten maar de combinaties zijn nooit te nieuw
                  Die W210 is toch ook perfect gekozen.

Ik vind hem ook geweldig maar niet zozeer omwille van de auto's
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Dat zijn inderdaad van die details waar ik ook op let!

In de Helaasheid Der Dingen klopten de nummerplaten ook. De treinen daarentegen waren allemaal al in die 'moderne' grijze kleuren in plaats van groen of rood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      En alle nummerplaten kloppen he

Wel nieuwe duplicaten maar de combinaties zijn nooit te nieuw
                      Die W210 is toch ook perfect gekozen.

Ik vind hem ook geweldig maar niet zozeer omwille van de auto's
                      Idd, de nummerplaten klopten ook mooi.

En ik vind het uiteraard niet enkel daarom een mooie film. De soundtrack, de fotografie en acteerprestaties...

@Yaqub: Mja, oude treinen (als die er nog zijn) laten rondrijden is net iets moeilijker dan een auto met oude nummerplaat denk ik, maar ik snap het wel. Volgens mij was er ook een moderne fles cola die niet in het plaatje pastte.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Idd, de nummerplaten klopten ook mooi.

En ik vind het uiteraard niet enkel daarom een mooie film. De soundtrack, de fotografie en acteerprestaties...

@Yaqub: Mja, oude treinen (als die er nog zijn) laten rondrijden is net iets moeilijker dan een auto met oude nummerplaat denk ik, maar ik snap het wel. Volgens mij was er ook een moderne fles cola die niet in het plaatje pastte.
                        Hetzelfde bij Rien a déclarer...daar kloppen de nummerplaten ook, echter allemaal nieuwe replica's.

Comment

• Goede film? Wil die wel eens zien anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                            Goede film? Wil die wel eens zien anders.
                            Kom mee met mij en mijn vader binnenkort eens. Wij gaan.

Comment

• Graag, laat iets weten dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                Goede film? Wil die wel eens zien anders.
                                Was wel cava...heb er al betere gezien, maar ook slechtere.

En leuke auto'tjes / R4

Comment

• Vandaag gezien dat Stad Gent nog een proper TN-busje gebruikt als schoolbus. Stond bij het schooltje hier om de hoek. Regelmatig krijg ik mails met de verkoop van oude stadsvoertuigen, hopelijk zit hij er op een dag bij en kan ik hem kopen om een camper van te maken

Comment

• Hoe kan je je abonneren op die mails?

Btw, in Rundskop klonken die Limburgers vreemdgenoeg eens niet irritant.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Comment

Hoe kan je je abonneren op die mails?
                                        Net even bedacht dat het brieven zijn die ze sturen, weet echt niet meer hoe ik me daar ooit op geabonneerd heb

Wel mails van http://gent.gerechtsdeurwaarders.be/

Comment

Working...
                                        X