Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraag aan C_X wat ie voor kosten heeft...hij is enorm zuinig op zen wagen & vervangt iets voor het minste...dus hij kan je wel een indruk geven.
Kosten: 2 keer niks.
Onderhoud en nu zal de antennestaaf vervangen moten worden, het electrisch rolgordijntje en het gat in de uitlaat. En dat na 19 jaar trouwe dienst.
Als je een goeie 201, 124 of 126 koopt hebde daar echt geen miserie mee. En een 126 zijn stukken kosten echt niet meer dan die van de kleine broertjes, of je moet 40 euro voor 8 remblokken veel vinden
SEC Damn, nu zit deze van hierboven in mijn kop... Eigenlijk is er geen probleem want ik kan het niet over mijn hart krijgen om de 190 te koop te zetten, maar misschien dat ettelijke €'s mij op andere gedachten brengen (al is dit wsl. een utopie).
SEC Damn, nu zit deze van hierboven in mijn kop... Eigenlijk is er geen probleem want ik kan het niet over mijn hart krijgen om de 190 te koop te zetten, maar misschien dat ettelijke €'s mij op andere gedachten brengen (al is dit wsl. een utopie).
een SEC voor een 190?
wont happen
en een SEC moet je kopen van na 86
veel betere carrosserie dacht ik
Comment