Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oldtimer Mercedes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    uiteraard
    en nix bolt beter als een ster
    Behalve een BMW 507

Maar daar heb je de 190SL voor

Comment

• Jaguar

OOIT!

Comment

• Geen idee of het hier ooit al eens gepost is of dat één van de grote kenners dit weten.
        Voor diegene die een grote fan zijn van oldtimers en die dit niet wisten: neem alvast een zakdoek bij de hand.

Mercedes (o.a.) biedt nieuwe chassis aan van de gullwing e.a. inclusief nieuwere (modernere) motoren/techniek en elektronica. Dit natuurlijk tegen een zacht prijsje. Indien je mij niet gelooft, gelieve eens de beurs in Essen (DE) te bezoeken in de eerste week van april. Daar heb je trouwens ook een over-aanbod van die nieuwe wagens. Het zijn niet zomaar kit-cars, het is echt degelijk in elkaar gestoken!

Idem voor Jaguar E-types bv. Kenmerkend is meestal de zetels of het gehele interieur die er echt niet op trekt.

Wat ik hiermee wil bereiken, is dat het zien van een "oldtimer" niet noodzakelijk betekent dat het een échte oldtimer is, wat IK zeer spijtig vind. Ge kunt dan even goed met een nieuwere wagen bv. een rondrit naar Moscow doen of dagelijks mee rondrijden. Daar gaat het WOW-gevoel van: "Kijk daar! Een oldtimer én er wordt weldegelijk mee gereden ipv ergens in een garage te laten staan!". Imo.

Ik beweer niet dat de 300SL van op de vorige pagina een fake model is, ik nam hem gewoon als voorbeeld.
        Last edited by ; 19/09/2010, 02:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -=MansorY=- Bekijk Berichten
          Mercedes (o.a.) biedt nieuwe chassis aan van de gullwing e.a. inclusief nieuwere (modernere) motoren/techniek en elektronica. Dit natuurlijk tegen een zacht prijsje. Indien je mij niet gelooft, gelieve eens de beurs in Essen (DE) te bezoeken in de eerste week van april. Daar heb je trouwens ook een over-aanbod van die nieuwe wagens. Het zijn niet zomaar kit-cars, het is echt degelijk in elkaar gestoken!
          Bullshit.

Mercedes biedt dat helemaal niet aan. Er is ooit 1 300SL door HWA onder handen genomen op vraag van een steenrijke klant, en die heeft het blok van de 500E aangemeten gekregen.

Er zijn inderdaad wel bedrijven die dat aanbieden, oa mechatronic, maar absoluut 100% zeker dat Mercedes dit niet aanbiedt.

En die kitcars die jij bedoelt zijn waarschijnlijk de 300SL-glasvezel-replica's op het onderstel van een SLK

Comment

• een 300 sl 107 naar mijn zin, wel veels te duur naar diezelfde zin

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

en een parchtcombo 380 sec

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• 380 sec is deze link

Comment

• Ik kom een zoekertje tegen van gasten die ik ken.
                Familie (vader en twee zonen) hebben een pak Mercedessen, ik denk een veertigtal verspreid over drie verschillende locaties (2 hangaars en een schuur). Ene broer heeft een huis gebouwd en moet nu de schuur die bij zijn vorige huurhuis hoorde appart huren en daarom dat ze weggaan. Kan misschien wel interessant zijn voor iemand die een 123 zoekt.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ik krijg de kriebels bij het zien van die foto.

Comment

• Overtuigende foto's

Comment

• Hiervoor moet je echt een Hollander zijn
                      Een Nissanmotor in een Mercedes

Zie ook de foto van de versnellingspook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -=MansorY=- Bekijk Berichten
                        Ik beweer niet dat de 300SL van op de vorige pagina een fake model is, ik nam hem gewoon als voorbeeld.
                        Ik denk for sure geen fake hoor, met die "moscow oldtimer rally" sticker en zo, welke oldtimerrally zou nu een glasvezel replica toelaten?! Da's niet echt de juiste spirit hé
                        En daarbij, of het nu een duitser of een rus was (had wel een duitse plaat), een duitser is misschien te trots op de autogeschiedenis van zijn land om een replica gullwing te kopen, en een rus te protserig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Hiervoor moet je echt een Hollander zijn
                          Een Nissanmotor in een Mercedes

Zie ook de foto van de versnellingspook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                            Ik denk for sure geen fake hoor, met die "moscow oldtimer rally" sticker en zo, welke oldtimerrally zou nu een glasvezel replica toelaten?! Da's niet echt de juiste spirit hé
                            En daarbij, of het nu een duitser of een rus was (had wel een duitse plaat), een duitser is misschien te trots op de autogeschiedenis van zijn land om een replica gullwing te kopen, en een rus te protserig
                            Je moest eens weten hoeveel replica's er in oldtimerrallyes rondrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Ik krijg de kriebels bij het zien van die foto.
                              Idem.

Hoewel ik me wel afvraag of dat een AMG-voorbumper is

Comment

• Ik vermoed dat ze dat een tiental jaar geleden zo omgebouwd hebben maar dat zegt weinig over de auto's die daar staan denk ik.

Comment

• Ik vraag me af waarom je een schuur vol 123 zet. Die dingen gaan nooit iets waard worden

Comment

• Deze meneer

heeft dit laten trashen in ruil voor een Auris

Het zou een 200D zijn. Een 240 is nog vervuilender
                                    Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                      Deze meneer

heeft dit laten trashen in ruil voor een Auris

Het zou een 200D zijn. Een 240 is nog vervuilender
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wat een oen, nu staat hij daar met zijn lego op wielen, hij mag er trots op zijn!

Ophangen aan de hoogste boom!

Comment

• Wat een oen, nu staat hij daar met zijn lego op wielen, hij mag er trots op zijn!

Comment

Working...
                                          X