Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hij staat er al zo lang ik me kan herinneren, is wel in slechte staat maar blijkbaar nog steeds op normale platen... Zou hem eigenlijk wel willen adopteren moest de eigenaar hem ooit weg doen
Als zeer jonge schoolgaande mens zat ik vroeger op zo'n oranje school ding, zo nog met ronde neus
Bij mij voor naar het stedelijk zwembad te gaan. De waggelbus!
En die van Stad Gent kwamen ook altijd het grootkeuken eten in vaten brengen met zo een Benzen
Onze schoolbus was een Peugeot J9
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Bij mij voor naar het stedelijk zwembad te gaan. De waggelbus!
En die van Stad Gent kwamen ook altijd het grootkeuken eten in vaten brengen met zo een Benzen
Ik weet nog dat er een nieuwe aangekocht werd op school.
Vandaag rijdt die hier nog altijd rond met hier en daar wat roest.
Weet iemand waar je zo'n SOS-stickers kan krijgen? (je zag dat nogal vaak op oude auto's, blauwe cirkel met wit kruis in en SOS, volgens mijn moeder "In nood wens ik een priester")
Samen met het palmtakje en een St-Kristoffel is ie compleet dan
Of Lourdes hier in de buurt
- Wackeldackel: check
- Schapenhoezen: bijna check, moet enkel nog weten of ze enkel vooraan of ook achteraan moeten
- Oude boeken: check
- Palmtakje: check
Comment